A Schwarz Csoport támogatja a STOP Ocean Plastic kezdeményezést
A Schwarz Group az élelmiszer-kereskedelmi láncok közül elsőként csatlakozott a STOP (Stop Ocean Plastic) programhoz partnerként – így közreműködve az óceánokban felhalmozódó műanyag hulladék okozta globális és különösen az ázsiai országokat fenyegető probléma kezeléséhez. A projektet nagyvállalatok, a Norvég Külügyminisztérium és az indonéz hatóságok is támogatják.
A STOP egy hulladékkezelési rendszer kiépítésén dolgozik egyrészt szakértelemmel és tudásátadással támogatva a városokat és közösségeket, másrészt a hulladékkezelésből a helyi lakosság számára előnyös lehetőségeket (pl. munkahelyet) teremtve. Miután első projektje beindul Jáva szigetén, a STOP idén két további projektet tervez útjára indítani.
A Schwarz Group REset Plastic stratégiája nemrégiben készült el, és fejezeteiben a prevencióra, a dizájnra, az újrahasznosításra, a hulladék elhelyezésére, az innovációra és edukációra is kitér.
Kapcsolódó cikkeink
Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Az AI-t veti be a brit Tesco a vásárlói hűség növelése érdekében
Intenzíven harcol a vásárlók hűségének elnyeréséért Nagy-Britanniában a piacvezető Tesco…
Tovább olvasom >A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >