A Schwarz Csoport támogatja a STOP Ocean Plastic kezdeményezést
A Schwarz Group az élelmiszer-kereskedelmi láncok közül elsőként csatlakozott a STOP (Stop Ocean Plastic) programhoz partnerként – így közreműködve az óceánokban felhalmozódó műanyag hulladék okozta globális és különösen az ázsiai országokat fenyegető probléma kezeléséhez. A projektet nagyvállalatok, a Norvég Külügyminisztérium és az indonéz hatóságok is támogatják.
A STOP egy hulladékkezelési rendszer kiépítésén dolgozik egyrészt szakértelemmel és tudásátadással támogatva a városokat és közösségeket, másrészt a hulladékkezelésből a helyi lakosság számára előnyös lehetőségeket (pl. munkahelyet) teremtve. Miután első projektje beindul Jáva szigetén, a STOP idén két további projektet tervez útjára indítani.
A Schwarz Group REset Plastic stratégiája nemrégiben készült el, és fejezeteiben a prevencióra, a dizájnra, az újrahasznosításra, a hulladék elhelyezésére, az innovációra és edukációra is kitér.
Kapcsolódó cikkeink
Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Az AI-t veti be a brit Tesco a vásárlói hűség növelése érdekében
Intenzíven harcol a vásárlók hűségének elnyeréséért Nagy-Britanniában a piacvezető Tesco…
Tovább olvasom >A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >