A sajátmárka új arca – Levi’s for Target
A Target hipermarket lánc a Levi Strauss & Co. farmer és ruházati céggel együttműködve exkluzív kollekciót bocsát ki, amely több mint 100 otthoni, háziállat, kiegészítő és ruházati terméket tartalmaz.
Február 2-i sajtóközleményében az amerikai kereskedő hangsúlyozta, hogy az új, Levi’s for Target névre keresztelt kollekció a két vállalat évtizedes együttműködéséből származik és fenruár 28-tól lesz kapható.
Partnerségek a túlélésért
A Target már korábban is használt partnerkapcsolatokat és exkluzív termékcsaládokat az eladások ösztönzésére. Ezek már több gazdasági hullámvölgyön átsegítették a Target láncot. A Levi’s for Target kollekció pedig a legújabb, ebben a sajátos sajátmárka vonalban, mikor egy ismert márka készít exkluzív termékcsaládot, egyedi és kizárólagos márkát egyetlen kereskedő számára dedikálva. Az új választékot online videó is népszerűsíti.
Múlt novemberben például a Target partnerséget kötött az Ultával (amerikai kozmetikai márka), amelynek keretében 100 Ulta shop-in-shop-ot terveznek felállítani a Target üzletekben. Tavaly februárban a Target belépett az utazás kategóriába is és elindította az „Open Story” nevű sajátmárkás poggyászmárkáját. Cat&Jack néven gyermek sajátmárkás termékeit 2016-ban dobta piacra. A lánc rájött, hogy a sajátmárkák és exkluzív termékek hatékony értékesítési ösztönzők és a vásárlók megtartásában is kulcs szerepet játszanak.
Új kategóriák megnyitása
Az Egyesült Államokban 1897 boltot és 44 disztribúciós központot üzemeltető lánc, több mint 350 000 alkalmazottat foglalkoztat. A világjárvány idején is folyamatosan jól teljesített. A továbbiakban a Levi’s for Target márkával olyan új kategóriákba lépnek be, amelyek a pandémia alatt növekedtek. Ilyenek például a lakberendezés és a kisállat termékek, amik a maradjotthon intézkedések meghosszabbítása miatt továbbra is népszerűek lesznek. A Target még az utóbbi idők kiszámíthatatlan körülményei között is nőtt és virágzott, ami előnyös partnerré teszi. A harmadik negyedévében a Target digitális eladásai 155%-kal, a hagyományos eladások pedig 21,3%-kal növekedtek.
Gyártói oldalról is kedvező
A Levi’s és a Target közötti partnerség arra is jó példa, hogy a márka megerősítse kapcsolatát egy hipermarket típusú kiskereskedővel, mivel a hagyományos ruházati boltokban, az áruházakban és a bevásárlóközpontokban a forgalom a távolságtartó intézkedések miatt folyamatosan csökken.
Kapcsolódó cikkeink
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >Tíz éve kínál sajátmárkás elektronikai cikkeket az Auchan
Az Auchan hiperek Qilive márkanév alatt sajátmárkás műszaki cikkeket, kis-…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >