A sajátmárka új arca – Levi’s for Target
A Target hipermarket lánc a Levi Strauss & Co. farmer és ruházati céggel együttműködve exkluzív kollekciót bocsát ki, amely több mint 100 otthoni, háziállat, kiegészítő és ruházati terméket tartalmaz.
Február 2-i sajtóközleményében az amerikai kereskedő hangsúlyozta, hogy az új, Levi’s for Target névre keresztelt kollekció a két vállalat évtizedes együttműködéséből származik és fenruár 28-tól lesz kapható.
Partnerségek a túlélésért
A Target már korábban is használt partnerkapcsolatokat és exkluzív termékcsaládokat az eladások ösztönzésére. Ezek már több gazdasági hullámvölgyön átsegítették a Target láncot. A Levi’s for Target kollekció pedig a legújabb, ebben a sajátos sajátmárka vonalban, mikor egy ismert márka készít exkluzív termékcsaládot, egyedi és kizárólagos márkát egyetlen kereskedő számára dedikálva. Az új választékot online videó is népszerűsíti.
Múlt novemberben például a Target partnerséget kötött az Ultával (amerikai kozmetikai márka), amelynek keretében 100 Ulta shop-in-shop-ot terveznek felállítani a Target üzletekben. Tavaly februárban a Target belépett az utazás kategóriába is és elindította az „Open Story” nevű sajátmárkás poggyászmárkáját. Cat&Jack néven gyermek sajátmárkás termékeit 2016-ban dobta piacra. A lánc rájött, hogy a sajátmárkák és exkluzív termékek hatékony értékesítési ösztönzők és a vásárlók megtartásában is kulcs szerepet játszanak.
Új kategóriák megnyitása
Az Egyesült Államokban 1897 boltot és 44 disztribúciós központot üzemeltető lánc, több mint 350 000 alkalmazottat foglalkoztat. A világjárvány idején is folyamatosan jól teljesített. A továbbiakban a Levi’s for Target márkával olyan új kategóriákba lépnek be, amelyek a pandémia alatt növekedtek. Ilyenek például a lakberendezés és a kisállat termékek, amik a maradjotthon intézkedések meghosszabbítása miatt továbbra is népszerűek lesznek. A Target még az utóbbi idők kiszámíthatatlan körülményei között is nőtt és virágzott, ami előnyös partnerré teszi. A harmadik negyedévében a Target digitális eladásai 155%-kal, a hagyományos eladások pedig 21,3%-kal növekedtek.
Gyártói oldalról is kedvező
A Levi’s és a Target közötti partnerség arra is jó példa, hogy a márka megerősítse kapcsolatát egy hipermarket típusú kiskereskedővel, mivel a hagyományos ruházati boltokban, az áruházakban és a bevásárlóközpontokban a forgalom a távolságtartó intézkedések miatt folyamatosan csökken.
Kapcsolódó cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >