A Saintsbury’s 60 millió fontot fektet be, hogy alacsonyan tartsa az élelmiszerárakat
A Sainsbury’s 60 millió fontot fektet be az élelmiszerek és az élelmiszerboltok árainak alacsonyan tartásába idén ősszel. A befektetés a jelenlegi megélhetési válság nyomása alatt álló vásárlóknak nyújt segítséget, és a Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány, az Árstop-ígéret és a mindennapi különleges ajánlatok révén valósul meg.
Az Egyesült Királyság második legnagyobb szupermarketjének árkategóriái további termékekkel bővülnek, és 20%-kal több saját márkás termék kerül be az árrögzítő kampányba, ami tükrözi a vásárlási szokásokban megfigyelhető változásokat, mivel a vásárlók egyre inkább az olcsóbb saját márkás termékekre váltanak.
Az árrögzítési kezdeményezés legalább nyolc hétre befagyasztja akár 2000 háztartási termék árát. A Sainsbury’s által forgalmazott termékek mintegy 8%-a szerepel az árrögzítő kampányban.
A Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány továbbra is a legnagyobb volumenű, friss termékekre összpontosít, amelyeket a vásárlók a leggyakrabban vásárolnak. Az 50 legnagyobb forgalmú szupermarket termékcsalád mintegy 42%-a szerepel az árstratégiában.
Simon Roberts, a Sainsbury’s főnöke elmondta:
„Tudjuk, milyen nehéz lesz ez a „vissza az iskolába” szezon a vásárlóink számára. Mivel a családok országszerte nagymértékű emelkedéssel néznek szembe az energiaszámláikban, a helyzet komoly, és a legfontosabb feladatunk a Sainsbury’s-nél, hogy minden lehetséges módon segítsük vásárlóinkat. Az új tervünk bevezetése óta hatalmas lépéseket tettünk az árak csökkentése érdekében, de elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még tovább menjünk. Nehéz időket élünk, és a Sainsbury’s-nél mindannyian a vásárlóink mellett állunk, hogy enyhítsük a rájuk nehezedő pénzügyi nyomást”.
Ez a legújabb, élelmiszerekre irányuló értéknövelő beruházás része a Sainsbury’s azon kötelezettségvállalásának, hogy 2023 márciusáig 500 millió fontot költ az árak alacsonyan tartására. További 5 millió fontot fektetnek be a háztartási bútorválasztékba az Argos és a Habitat üzletágakban.
Kapcsolódó cikkeink
MNB: átmenetileg emelkedik, de 2025-ben a három százalékos sávban alakulhat az infláció
A következő hónapokban átmenetileg emelkedik, 2025 egészében azonban jobbára a…
Tovább olvasom >Romániában drágulással indult az új év, de a miniszterelnök tetoválással is megerősítette, hogy az áfát nem emelik
Romániában befagyasztották a közalkalmazotti béreket, a nyugdíjakat és a családi…
Tovább olvasom >Rekordmagas élelmiszerárak Magyarországon: a diszkontláncok a helyzet nyertesei
Az elmúlt hónapokban folyamatosan emelkedett az élelmiszerek ára Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >