A Saintsbury’s 60 millió fontot fektet be, hogy alacsonyan tartsa az élelmiszerárakat
A Sainsbury’s 60 millió fontot fektet be az élelmiszerek és az élelmiszerboltok árainak alacsonyan tartásába idén ősszel. A befektetés a jelenlegi megélhetési válság nyomása alatt álló vásárlóknak nyújt segítséget, és a Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány, az Árstop-ígéret és a mindennapi különleges ajánlatok révén valósul meg.

Egy pozitív példa az angol kiskereskedelmi piacról
Az Egyesült Királyság második legnagyobb szupermarketjének árkategóriái további termékekkel bővülnek, és 20%-kal több saját márkás termék kerül be az árrögzítő kampányba, ami tükrözi a vásárlási szokásokban megfigyelhető változásokat, mivel a vásárlók egyre inkább az olcsóbb saját márkás termékekre váltanak.
Az árrögzítési kezdeményezés legalább nyolc hétre befagyasztja akár 2000 háztartási termék árát. A Sainsbury’s által forgalmazott termékek mintegy 8%-a szerepel az árrögzítő kampányban.
A Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány továbbra is a legnagyobb volumenű, friss termékekre összpontosít, amelyeket a vásárlók a leggyakrabban vásárolnak. Az 50 legnagyobb forgalmú szupermarket termékcsalád mintegy 42%-a szerepel az árstratégiában.
Simon Roberts, a Sainsbury’s főnöke elmondta:
„Tudjuk, milyen nehéz lesz ez a „vissza az iskolába” szezon a vásárlóink számára. Mivel a családok országszerte nagymértékű emelkedéssel néznek szembe az energiaszámláikban, a helyzet komoly, és a legfontosabb feladatunk a Sainsbury’s-nél, hogy minden lehetséges módon segítsük vásárlóinkat. Az új tervünk bevezetése óta hatalmas lépéseket tettünk az árak csökkentése érdekében, de elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még tovább menjünk. Nehéz időket élünk, és a Sainsbury’s-nél mindannyian a vásárlóink mellett állunk, hogy enyhítsük a rájuk nehezedő pénzügyi nyomást”.
Ez a legújabb, élelmiszerekre irányuló értéknövelő beruházás része a Sainsbury’s azon kötelezettségvállalásának, hogy 2023 márciusáig 500 millió fontot költ az árak alacsonyan tartására. További 5 millió fontot fektetnek be a háztartási bútorválasztékba az Argos és a Habitat üzletágakban.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >