A Saintsbury’s 60 millió fontot fektet be, hogy alacsonyan tartsa az élelmiszerárakat
A Sainsbury’s 60 millió fontot fektet be az élelmiszerek és az élelmiszerboltok árainak alacsonyan tartásába idén ősszel. A befektetés a jelenlegi megélhetési válság nyomása alatt álló vásárlóknak nyújt segítséget, és a Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány, az Árstop-ígéret és a mindennapi különleges ajánlatok révén valósul meg.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/money-g58274647a_1920.jpg)
Egy pozitív példa az angol kiskereskedelmi piacról
Az Egyesült Királyság második legnagyobb szupermarketjének árkategóriái további termékekkel bővülnek, és 20%-kal több saját márkás termék kerül be az árrögzítő kampányba, ami tükrözi a vásárlási szokásokban megfigyelhető változásokat, mivel a vásárlók egyre inkább az olcsóbb saját márkás termékekre váltanak.
Az árrögzítési kezdeményezés legalább nyolc hétre befagyasztja akár 2000 háztartási termék árát. A Sainsbury’s által forgalmazott termékek mintegy 8%-a szerepel az árrögzítő kampányban.
A Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány továbbra is a legnagyobb volumenű, friss termékekre összpontosít, amelyeket a vásárlók a leggyakrabban vásárolnak. Az 50 legnagyobb forgalmú szupermarket termékcsalád mintegy 42%-a szerepel az árstratégiában.
Simon Roberts, a Sainsbury’s főnöke elmondta:
„Tudjuk, milyen nehéz lesz ez a „vissza az iskolába” szezon a vásárlóink számára. Mivel a családok országszerte nagymértékű emelkedéssel néznek szembe az energiaszámláikban, a helyzet komoly, és a legfontosabb feladatunk a Sainsbury’s-nél, hogy minden lehetséges módon segítsük vásárlóinkat. Az új tervünk bevezetése óta hatalmas lépéseket tettünk az árak csökkentése érdekében, de elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még tovább menjünk. Nehéz időket élünk, és a Sainsbury’s-nél mindannyian a vásárlóink mellett állunk, hogy enyhítsük a rájuk nehezedő pénzügyi nyomást”.
Ez a legújabb, élelmiszerekre irányuló értéknövelő beruházás része a Sainsbury’s azon kötelezettségvállalásának, hogy 2023 márciusáig 500 millió fontot költ az árak alacsonyan tartására. További 5 millió fontot fektetnek be a háztartási bútorválasztékba az Argos és a Habitat üzletágakban.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >