A Sainsbury’s az online étrend- és étkezéstervező appal, a Lollipoppal társul
Az online étrend- és étkezéstervező platform, a Lollipop a Sainsbury’sszel lépett együttműködésre. Az applikáció felhasználóinak lehetőséget nyújt több ezer recept felhasználásával heti menük összeállítására, melyekhez az alkalmazás automatikusan bevásárlólistát is generál valamely nagy szupermarket kínálata alapján.
A platform jelenleg speciális diétás szükségletek és más preferenciák alapján képes tervezni közvetlenül a Sainsbury’s online termékkatalógusából rendelhető hozzávalókkal, de a tervezet igény szerint manuálisan is kiegészíthető. Emellett a felhasználók közvetlenül kiválaszthatják a Sainsbury’s házhozszállítási szolgáltatásával kapcsolatban a számukra átvétel szempontjából alkalmas idősávot.
A szolgáltatást jelenleg csak az arra feliratkozott vásárlók használhatják. A Lollipop várhatóan valamennyi nagy szupermarketet integrálni kívánja a platformba.
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >Hat üzletében teszteli a Morrisons a scan and go rendszert
Az új technológia országos tesztelése keretében a Morrisons hat üzletében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >