A Sainsbury’s az online étrend- és étkezéstervező appal, a Lollipoppal társul
Az online étrend- és étkezéstervező platform, a Lollipop a Sainsbury’sszel lépett együttműködésre. Az applikáció felhasználóinak lehetőséget nyújt több ezer recept felhasználásával heti menük összeállítására, melyekhez az alkalmazás automatikusan bevásárlólistát is generál valamely nagy szupermarket kínálata alapján.
A platform jelenleg speciális diétás szükségletek és más preferenciák alapján képes tervezni közvetlenül a Sainsbury’s online termékkatalógusából rendelhető hozzávalókkal, de a tervezet igény szerint manuálisan is kiegészíthető. Emellett a felhasználók közvetlenül kiválaszthatják a Sainsbury’s házhozszállítási szolgáltatásával kapcsolatban a számukra átvétel szempontjából alkalmas idősávot.
A szolgáltatást jelenleg csak az arra feliratkozott vásárlók használhatják. A Lollipop várhatóan valamennyi nagy szupermarketet integrálni kívánja a platformba.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >