A Sainsbury’s az online étrend- és étkezéstervező appal, a Lollipoppal társul
Az online étrend- és étkezéstervező platform, a Lollipop a Sainsbury’sszel lépett együttműködésre. Az applikáció felhasználóinak lehetőséget nyújt több ezer recept felhasználásával heti menük összeállítására, melyekhez az alkalmazás automatikusan bevásárlólistát is generál valamely nagy szupermarket kínálata alapján.
A platform jelenleg speciális diétás szükségletek és más preferenciák alapján képes tervezni közvetlenül a Sainsbury’s online termékkatalógusából rendelhető hozzávalókkal, de a tervezet igény szerint manuálisan is kiegészíthető. Emellett a felhasználók közvetlenül kiválaszthatják a Sainsbury’s házhozszállítási szolgáltatásával kapcsolatban a számukra átvétel szempontjából alkalmas idősávot.
A szolgáltatást jelenleg csak az arra feliratkozott vásárlók használhatják. A Lollipop várhatóan valamennyi nagy szupermarketet integrálni kívánja a platformba.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pozitívumok és negatívumok egyaránt vannak a friss magyar bizonyítványban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsony 2025: korábban kezdünk, tudatosan költünk, az AI-jal válogatunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: 2025 második negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,2 százalékkal meghaladta a 2024. második negyedévit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >