A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel, melynek során anti-ageing megoldást fejlesztenek a globális arcápolási piac számára.
Az együttműködés során a Beiersdorf a Rubedo sejtöregedési folyamatával kapcsolatos szaktudására épít – közölte a vállalat.
A partnerség a Rubedo kifejezetten a sejtek öregedését célzó kutatási programjaiból származó új vegyületeket fog vizsgálni.
Az öregedő sejtek [latin senescere = öregedni] az életkor előrehaladtával felhalmozódnak és gyulladást okoznak, ami hozzájárulhat az életkorral összefüggő bőrelváltozásokhoz és bőrbetegségekhez.
A szenolitikus és gyulladáscsökkentő tulajdonságokkal rendelkező vegyületek a Rubedo helyi bőrgyógyászati programjából származnak majd – jegyezte meg a Beiersdorf.
Dr. Gitta Neufang, a Beiersdorf globális kutatás-fejlesztésért felelős senior alelnöke kifejtette: – A bőrápolás terén vezető innovátori pozícióra törve hatalmas potenciált látunk a bőrfiatalításhoz szükséges kiváló megoldások fejlesztését célzó, a sejtek öregedésének dinamikusan fejlődő kutatási területén.
A Beiersdorf befektetőként is csatlakozik a Rubedóhoz, ugyanis az Oscar & Paul Corporate Venture Capital Fundon keresztül részt vett a nemrégiben lezárult „A” sorozatú finanszírozási körben.
A vállalat közölte, hogy az együttműködés révén új mércét kíván felállítani az anti-ageing bőrápolás területén, és új megoldásokat kíván kifejleszteni az arcápolási szegmensben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >A hazai innovációk levédésére vissza nem térítendő támogatásra lehet pályázni
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI Hivatal) idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >