A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel, melynek során anti-ageing megoldást fejlesztenek a globális arcápolási piac számára.
Az együttműködés során a Beiersdorf a Rubedo sejtöregedési folyamatával kapcsolatos szaktudására épít – közölte a vállalat.
A partnerség a Rubedo kifejezetten a sejtek öregedését célzó kutatási programjaiból származó új vegyületeket fog vizsgálni.
Az öregedő sejtek [latin senescere = öregedni] az életkor előrehaladtával felhalmozódnak és gyulladást okoznak, ami hozzájárulhat az életkorral összefüggő bőrelváltozásokhoz és bőrbetegségekhez.
A szenolitikus és gyulladáscsökkentő tulajdonságokkal rendelkező vegyületek a Rubedo helyi bőrgyógyászati programjából származnak majd – jegyezte meg a Beiersdorf.
Dr. Gitta Neufang, a Beiersdorf globális kutatás-fejlesztésért felelős senior alelnöke kifejtette: – A bőrápolás terén vezető innovátori pozícióra törve hatalmas potenciált látunk a bőrfiatalításhoz szükséges kiváló megoldások fejlesztését célzó, a sejtek öregedésének dinamikusan fejlődő kutatási területén.
A Beiersdorf befektetőként is csatlakozik a Rubedóhoz, ugyanis az Oscar & Paul Corporate Venture Capital Fundon keresztül részt vett a nemrégiben lezárult „A” sorozatú finanszírozási körben.
A vállalat közölte, hogy az együttműködés révén új mércét kíván felállítani az anti-ageing bőrápolás területén, és új megoldásokat kíván kifejleszteni az arcápolási szegmensben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >