A rovaralapú hozzávalókat gyártó Ynsect Észak-Amerikában terjeszkedik
Rovaralapú hozzávalókat gyártó üzemeket létesít a francia Ynsect az Egyesült Államokban és Mexikóban, és ezzel egyidejűleg megnyitja a világ legnagyobb rovarfarmját.
Az Ynsect olyan lisztférgeket tenyészt, amelyekből fehérjéket állítanak elő az akvakultúra, az állattenyésztés, a kisállateledel- és műtrágya-, valamint a humán élelmiszergyártás számára.
Az Ardent Mills malomipari vállalattal aláírt megállapodás értelmében a cég 2023 végéig gyárat épít az Ardent Mills Közép-Nyugaton működő valamely, a későbbiekben meghatározásra kerülő telephelye szomszédságába.
A két új telephely költsége egyenként meghaladja majd a 100 millió eurót, és a rovaralapú hozzávalók termelési volumene eléri majd az évi mintegy 200.000 tonnát – mondta Antoine Hubert, az Ynsect vezérigazgatója a Reutersnek.
A ConAgra Foods, a Cargill Inc. és a CHS Inc. közös vállalkozása, az Ardent Mills malomipari melléktermékeket szállítana a rovarok táplálására.
Mexikóban az Ynsect a Corporativo Kosmos-szal működik együtt – az ottani gyár Mexikóváros közelében lenne, és az amerikai piacra exportálna.
A vállalat emellett mintegy tíz további üzletről tárgyal Európában, a Közel-Keleten és Ázsiában, melyekből jövőre további megállapodások születhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >