A Rossmanné az Év Boltja!
A dinamikusan fejlődő Corvin negyedben nyitott bababarát Rossmann bizonyult a legjobb drogériának 2016-ban.
Bár még egy éve sincs, hogy megnyitott a Rossmann Corvin sétányon található üzlete, máris elnyerte az Év Boltja 2016 címet a drogéria kategóriában. A bolttal, amely Budapest egyik legmeghatározóbb szórakoztató negyedének sétálóutcájában található, kifejezetten a környék – zömében fiatalokból álló – lakosságát célozta meg a lánc, szándékosan elkerülve a szomszédos bevásárlóközpont zsúfolt közegét.
Mind az üzlettér kialakítása, mind a választék meghatározása során külön tekintettel voltak a kisgyerekes családok igényeire: akadálymentesített, a babakocsis forgalomnak is megfelelő tágas folyósók, extra baba szortiment, sőt, játszósziget is várja őket.
Az összesen megközelítőleg 12 ezer terméket kínáló Rossmann drogériára egyébként is az jellemző, hogy itt mindig történik valami. A megszokott akciók mellett folyamatosan kiegészítő ajánlatokra és aktivitásokra számíthatnak a vásárlók.
„Nagy megtiszteltetés számunkra ez a díj, amelyre rendkívül büszkék vagyunk, hiszen megelőztük legnagyobb versenytásainkat is. Megerősít minket abban is, hogy jó úton haladunk a Rossmann átgondolt, új koncepciókat is megengedő folyamatos terjeszkedésével, a drogériáink kínálatának és üzlettereinek bővítésével, megújításával” – emelte ki Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >