A Rossmannál felkészültek a második hullámra
A Rossmann Magyarország stabil munkahelyként, az irodai dolgozóknál gyors home office átállással reagált a koronavírus első hullámára. A vásárlók és a dolgozók védelmének érdekében az egészségügyi intézkedések továbbra is érvényben vannak a drogéria lánc 219 üzletében és a vállalat központjában. A Rossmann Magyarország közel 2000 munkatársat foglalkoztat, és bár az április-májusi időszak komoly kihívást jelentett a cég számára, minden munkahelyet megőriztek, sőt béremelésre is sor került.
A munkatársak számára kiemelten fontos volt a stabilitás ebben a bizonytalan időszakban. A cég ügyvezetői ezért több csatornán keresztül is kommunikáltak a munkahelyek megőrzéséről, valamint bejelentették, hogy minden munkavállaló részesülni fog az inflációt követő béremelésben ebben a kihívást jelentő gazdasági helyzetben is.
A Rossmann is felismerte, hogy gyors átmenettel biztosítani tudja az irodai munkakörökben az otthoni munkavégzéshez szükséges feltételeket, így a korlátozások alatt a kollégák 100 százalékban otthonról látták el feladataikat. Ez a rendszer pedig kiválóan vizsgázott, így a home office heti két napos lehetőségként továbbra is megmarad az érintett kollégák számára. Az aktuális járványügyi helyzetre reagálva visszatérhet a teljes otthoni munkavégzés az irodai munkakörökben.
A Rossmann felkészült egy közelgő második hullámra. A munkatársak és vásárlók egészségének védelme érdekében az üzletekben és a logisztikai központban továbbra is életben vannak a korábbi szigorú egészségvédelmi szabályok. Az üzletekben rendszeresen fertőtlenítenek, a kasszáknál megmaradtak a plexifalak és a távolságtartásra figyelmeztető jelzések. Minden üzletben, logisztikai munkakörben és a központban dolgozó munkatárs számára a vállalat folyamatosan biztosít kesztyűt, arcmaszkot és fertőtlenítő gélt.
A tavaszi időszakban a Rossmann Online Drogériája megerősítette a hazai e-kereskedelmi pozícióját és folyamatosan fejleszti annak technikai hátterét, a szolgáltatások körét és színvonalát is. Az Online Drogéria egy következő nagyobb vásárlási igény esetén, a korábbi hullám tapasztalataiból építkezve már gyorsabban szolgálhatja ki a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >