A Rossmannál felkészültek a második hullámra
A Rossmann Magyarország stabil munkahelyként, az irodai dolgozóknál gyors home office átállással reagált a koronavírus első hullámára. A vásárlók és a dolgozók védelmének érdekében az egészségügyi intézkedések továbbra is érvényben vannak a drogéria lánc 219 üzletében és a vállalat központjában. A Rossmann Magyarország közel 2000 munkatársat foglalkoztat, és bár az április-májusi időszak komoly kihívást jelentett a cég számára, minden munkahelyet megőriztek, sőt béremelésre is sor került.
A munkatársak számára kiemelten fontos volt a stabilitás ebben a bizonytalan időszakban. A cég ügyvezetői ezért több csatornán keresztül is kommunikáltak a munkahelyek megőrzéséről, valamint bejelentették, hogy minden munkavállaló részesülni fog az inflációt követő béremelésben ebben a kihívást jelentő gazdasági helyzetben is.
A Rossmann is felismerte, hogy gyors átmenettel biztosítani tudja az irodai munkakörökben az otthoni munkavégzéshez szükséges feltételeket, így a korlátozások alatt a kollégák 100 százalékban otthonról látták el feladataikat. Ez a rendszer pedig kiválóan vizsgázott, így a home office heti két napos lehetőségként továbbra is megmarad az érintett kollégák számára. Az aktuális járványügyi helyzetre reagálva visszatérhet a teljes otthoni munkavégzés az irodai munkakörökben.
A Rossmann felkészült egy közelgő második hullámra. A munkatársak és vásárlók egészségének védelme érdekében az üzletekben és a logisztikai központban továbbra is életben vannak a korábbi szigorú egészségvédelmi szabályok. Az üzletekben rendszeresen fertőtlenítenek, a kasszáknál megmaradtak a plexifalak és a távolságtartásra figyelmeztető jelzések. Minden üzletben, logisztikai munkakörben és a központban dolgozó munkatárs számára a vállalat folyamatosan biztosít kesztyűt, arcmaszkot és fertőtlenítő gélt.
A tavaszi időszakban a Rossmann Online Drogériája megerősítette a hazai e-kereskedelmi pozícióját és folyamatosan fejleszti annak technikai hátterét, a szolgáltatások körét és színvonalát is. Az Online Drogéria egy következő nagyobb vásárlási igény esetén, a korábbi hullám tapasztalataiból építkezve már gyorsabban szolgálhatja ki a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >