A Rossmannál felkészültek a második hullámra
A Rossmann Magyarország stabil munkahelyként, az irodai dolgozóknál gyors home office átállással reagált a koronavírus első hullámára. A vásárlók és a dolgozók védelmének érdekében az egészségügyi intézkedések továbbra is érvényben vannak a drogéria lánc 219 üzletében és a vállalat központjában. A Rossmann Magyarország közel 2000 munkatársat foglalkoztat, és bár az április-májusi időszak komoly kihívást jelentett a cég számára, minden munkahelyet megőriztek, sőt béremelésre is sor került.
A munkatársak számára kiemelten fontos volt a stabilitás ebben a bizonytalan időszakban. A cég ügyvezetői ezért több csatornán keresztül is kommunikáltak a munkahelyek megőrzéséről, valamint bejelentették, hogy minden munkavállaló részesülni fog az inflációt követő béremelésben ebben a kihívást jelentő gazdasági helyzetben is.
A Rossmann is felismerte, hogy gyors átmenettel biztosítani tudja az irodai munkakörökben az otthoni munkavégzéshez szükséges feltételeket, így a korlátozások alatt a kollégák 100 százalékban otthonról látták el feladataikat. Ez a rendszer pedig kiválóan vizsgázott, így a home office heti két napos lehetőségként továbbra is megmarad az érintett kollégák számára. Az aktuális járványügyi helyzetre reagálva visszatérhet a teljes otthoni munkavégzés az irodai munkakörökben.
A Rossmann felkészült egy közelgő második hullámra. A munkatársak és vásárlók egészségének védelme érdekében az üzletekben és a logisztikai központban továbbra is életben vannak a korábbi szigorú egészségvédelmi szabályok. Az üzletekben rendszeresen fertőtlenítenek, a kasszáknál megmaradtak a plexifalak és a távolságtartásra figyelmeztető jelzések. Minden üzletben, logisztikai munkakörben és a központban dolgozó munkatárs számára a vállalat folyamatosan biztosít kesztyűt, arcmaszkot és fertőtlenítő gélt.
A tavaszi időszakban a Rossmann Online Drogériája megerősítette a hazai e-kereskedelmi pozícióját és folyamatosan fejleszti annak technikai hátterét, a szolgáltatások körét és színvonalát is. Az Online Drogéria egy következő nagyobb vásárlási igény esetén, a korábbi hullám tapasztalataiból építkezve már gyorsabban szolgálhatja ki a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >