A Rossmann is az Edisonplatformot támogató Menő Cégek között
A Rossmann Magyarország is csatlakozott az Edisonplatformot támogató Menő Cégek közé. Az Edisonplatform egy olyan közösség, amely összefogja a gyerekeket fejlesztő, innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket. A kicsik jövőre való felkészítésére fókuszál, izgalmas, új megközelítésű módszerekkel segít a most óvodás és iskoláskorúaknak, hogy a jövőben megtalálják a helyüket az értelmes munka világában.
2022-től a Rossmann is a Menő Cégek sorát erősíti: az anyagi támogatáson túl személyes elköteleződésével is a kezdeményezés mellé állt, hogy a többi Menő Céggel együtt, közös erővel érjenek el valódi változásokat.
„A gyermekek valahol a felnőttek tükörképei. Mindent megtanulnak tőlünk tudatosan és tudattalanul. Hiszem, hogy az első olyan generáció tagjai nőnek most fel, akik szülei már járhattak az önismeret útjának ösvényein, ami a magasabb fokú tudatosság és egy érzékenyebb világ alapjául szolgálhat.”
– árulta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kornél szerint a jövő kompetenciája az önismeret, amire minden gyermeknek szüksége van, ezen felül a munka világában egyre inkább felértékelődik majd az alkalmazkodás készsége.
„A munka világára ugyanolyan változási mechanizmus érvényes, mint a mindennapjainkra – gondolok itt például világjárványokra, vagy akár a napjainkban is zajló háborúra. Minden nagyon gyors és csak úgy tudunk túljutni ezeken a változásokon, ha megfelelően alkalmazkodunk hozzájuk. Azt gondolom, a jövőben az alkalmazkodás is kulcsfontosságú lesz a munka világában.”
– zárta gondolatát Németh Kornél.
A Rossmann közel kétezer főt foglalkoztat, közülük minden harmadik munkatárs szülő. A vállalat Menő Cégként a munkatársain keresztül is szeretne segíteni a mai gyerekeknek, hogy minél több – a jövőben kulcsfontosságú – kompetenciát és készséget elsajátíthassanak.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >