A Rossmann is az Edisonplatformot támogató Menő Cégek között
A Rossmann Magyarország is csatlakozott az Edisonplatformot támogató Menő Cégek közé. Az Edisonplatform egy olyan közösség, amely összefogja a gyerekeket fejlesztő, innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket. A kicsik jövőre való felkészítésére fókuszál, izgalmas, új megközelítésű módszerekkel segít a most óvodás és iskoláskorúaknak, hogy a jövőben megtalálják a helyüket az értelmes munka világában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Rossmann_NemethKornel39902-300x200.jpg)
Németh Kornél
2022-től a Rossmann is a Menő Cégek sorát erősíti: az anyagi támogatáson túl személyes elköteleződésével is a kezdeményezés mellé állt, hogy a többi Menő Céggel együtt, közös erővel érjenek el valódi változásokat.
„A gyermekek valahol a felnőttek tükörképei. Mindent megtanulnak tőlünk tudatosan és tudattalanul. Hiszem, hogy az első olyan generáció tagjai nőnek most fel, akik szülei már járhattak az önismeret útjának ösvényein, ami a magasabb fokú tudatosság és egy érzékenyebb világ alapjául szolgálhat.”
– árulta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kornél szerint a jövő kompetenciája az önismeret, amire minden gyermeknek szüksége van, ezen felül a munka világában egyre inkább felértékelődik majd az alkalmazkodás készsége.
„A munka világára ugyanolyan változási mechanizmus érvényes, mint a mindennapjainkra – gondolok itt például világjárványokra, vagy akár a napjainkban is zajló háborúra. Minden nagyon gyors és csak úgy tudunk túljutni ezeken a változásokon, ha megfelelően alkalmazkodunk hozzájuk. Azt gondolom, a jövőben az alkalmazkodás is kulcsfontosságú lesz a munka világában.”
– zárta gondolatát Németh Kornél.
A Rossmann közel kétezer főt foglalkoztat, közülük minden harmadik munkatárs szülő. A vállalat Menő Cégként a munkatársain keresztül is szeretne segíteni a mai gyerekeknek, hogy minél több – a jövőben kulcsfontosságú – kompetenciát és készséget elsajátíthassanak.
Kapcsolódó cikkeink
Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Nincs többé pelenka-para: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
A UPS egészségügyi üzletága négy piacán több mint 20 millió eurót fektet be az európai hőmérséklet-szabályozott flottája bővítésébe
A UPS Healthcare 20 millió eurós beruházással több mint 200…
Tovább olvasom >SAP: Az adatvezérelt megoldások a divatiparban is hatékonyak
A divatipar szereplőinek, gyártóknak és kereskedőknek is számos kihívással kell…
Tovább olvasom >Nescafé új, limitált kiadású habos kávéival örvendezteti meg a rajongókat
A Nescafé két ikonikus és szeretett csokoládémárkával, az Aero Pepperminttel…
Tovább olvasom >