A Rossmann is az Edisonplatformot támogató Menő Cégek között
A Rossmann Magyarország is csatlakozott az Edisonplatformot támogató Menő Cégek közé. Az Edisonplatform egy olyan közösség, amely összefogja a gyerekeket fejlesztő, innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket. A kicsik jövőre való felkészítésére fókuszál, izgalmas, új megközelítésű módszerekkel segít a most óvodás és iskoláskorúaknak, hogy a jövőben megtalálják a helyüket az értelmes munka világában.

Németh Kornél
2022-től a Rossmann is a Menő Cégek sorát erősíti: az anyagi támogatáson túl személyes elköteleződésével is a kezdeményezés mellé állt, hogy a többi Menő Céggel együtt, közös erővel érjenek el valódi változásokat.
„A gyermekek valahol a felnőttek tükörképei. Mindent megtanulnak tőlünk tudatosan és tudattalanul. Hiszem, hogy az első olyan generáció tagjai nőnek most fel, akik szülei már járhattak az önismeret útjának ösvényein, ami a magasabb fokú tudatosság és egy érzékenyebb világ alapjául szolgálhat.”
– árulta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kornél szerint a jövő kompetenciája az önismeret, amire minden gyermeknek szüksége van, ezen felül a munka világában egyre inkább felértékelődik majd az alkalmazkodás készsége.
„A munka világára ugyanolyan változási mechanizmus érvényes, mint a mindennapjainkra – gondolok itt például világjárványokra, vagy akár a napjainkban is zajló háborúra. Minden nagyon gyors és csak úgy tudunk túljutni ezeken a változásokon, ha megfelelően alkalmazkodunk hozzájuk. Azt gondolom, a jövőben az alkalmazkodás is kulcsfontosságú lesz a munka világában.”
– zárta gondolatát Németh Kornél.
A Rossmann közel kétezer főt foglalkoztat, közülük minden harmadik munkatárs szülő. A vállalat Menő Cégként a munkatársain keresztül is szeretne segíteni a mai gyerekeknek, hogy minél több – a jövőben kulcsfontosságú – kompetenciát és készséget elsajátíthassanak.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >