A Rossmann is az Edisonplatformot támogató Menő Cégek között
A Rossmann Magyarország is csatlakozott az Edisonplatformot támogató Menő Cégek közé. Az Edisonplatform egy olyan közösség, amely összefogja a gyerekeket fejlesztő, innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket. A kicsik jövőre való felkészítésére fókuszál, izgalmas, új megközelítésű módszerekkel segít a most óvodás és iskoláskorúaknak, hogy a jövőben megtalálják a helyüket az értelmes munka világában.

Németh Kornél
2022-től a Rossmann is a Menő Cégek sorát erősíti: az anyagi támogatáson túl személyes elköteleződésével is a kezdeményezés mellé állt, hogy a többi Menő Céggel együtt, közös erővel érjenek el valódi változásokat.
„A gyermekek valahol a felnőttek tükörképei. Mindent megtanulnak tőlünk tudatosan és tudattalanul. Hiszem, hogy az első olyan generáció tagjai nőnek most fel, akik szülei már járhattak az önismeret útjának ösvényein, ami a magasabb fokú tudatosság és egy érzékenyebb világ alapjául szolgálhat.”
– árulta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kornél szerint a jövő kompetenciája az önismeret, amire minden gyermeknek szüksége van, ezen felül a munka világában egyre inkább felértékelődik majd az alkalmazkodás készsége.
„A munka világára ugyanolyan változási mechanizmus érvényes, mint a mindennapjainkra – gondolok itt például világjárványokra, vagy akár a napjainkban is zajló háborúra. Minden nagyon gyors és csak úgy tudunk túljutni ezeken a változásokon, ha megfelelően alkalmazkodunk hozzájuk. Azt gondolom, a jövőben az alkalmazkodás is kulcsfontosságú lesz a munka világában.”
– zárta gondolatát Németh Kornél.
A Rossmann közel kétezer főt foglalkoztat, közülük minden harmadik munkatárs szülő. A vállalat Menő Cégként a munkatársain keresztül is szeretne segíteni a mai gyerekeknek, hogy minél több – a jövőben kulcsfontosságú – kompetenciát és készséget elsajátíthassanak.
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Közösen a Földért – indul a Rossmann környezetvédelmi kvíze
A Rossmann idén is csatlakozik a Föld napjához kapcsolódó kezdeményezésekhez:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >