A Rossmann a héten 2 üzletet is nyit
A héten két Rossmann drogéria is megnyitja kapuit. Hétfőtől Baján, csütörtöktől pedig Miskolcon vásárolhatjuk meg kedvenc termékeinket. A nyitás alkalmából 3 napig tartó akciókkal és 10%-os végösszegi engedménnyel várják a vásárlókat.
A Rossmann a folyamatos fejlesztések eredményeképpen a héten két megyében is üzletet nyit. A hétfőn újranyitott bajai üzletet átalakították, így megújult külsővel és belsővel, 297 négyzetméter alapterülettel várja a vásárlókat. Bács-Kiskun megyén kívül a Borsod-Abaúj-Zemplén megyeiek is egy újabb Rossmannak örülhetnek, így augusztus 27-étől Miskolcon már 4 bolt kínálja a jól ismert drogériatermékeket. A Miskolc Centrumban található egység 372 négyzetméteres.
Az üzletek nyitása alkalmából a megnyitástól számított 3 napig extra kedvezményekkel és 10%-os végösszegi árengedménnyel kedveskedik vásárlóinak a Rossmann. Ezenkívül a nyitás napján a kisebbeknek lufival, arcfestéssel is kedveskednek és az első 3000 vásárlót egy Rossmann táskával ajándékozzák meg.
Az új egységgel együtt a drogérialánc hazánkban összesen 187 bolttal rendelkezik, és közel 1300 embert foglalkoztat.
A boltok kialakítása során a Rossmann kiemelten figyel arra, hogy a kisgyermekesek számára is kényelmes legyen a bevásárlás. A polcok között extra széles helyet hagytak, hogy babakocsival is könnyű legyen közlekedni.
A Rossmann új üzleteinek címe és nyitva tartása:
6500 Baja, Csermák Mihály tér 4.
Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-17:00, V: zárva
3527 Miskolc, Széchenyi út 111.
Nyitva tartás: H-P: 7:30-19:00, Szo: 8:00-17:00 V: zárva
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >