A romániai online kereskedelemben a rendelések értéke 76 százalékkal nőtt az első kilenc hónapban
A romániai online kereskedelemben leadott rendelések értéke 76 százalékkal, a rendelések száma pedig 54 százalékkal nőtt az első kilenc hónapban a tavalyi év azonos időszakához képest – közölte a MerchantPro online kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtó platform.
A cég megállapította, hogy ennek a vásárlási módnak a terjedése nem lassult, ami azt vetíti előre, hogy „a fogyasztói szokások digitalizálódása” irányába halad a kereskedelem.
A legnagyobb növekedés az elektronikai háztartási cikkek értékesítésénél figyelhető meg, ahol csaknem megháromszorozódott az online rendelések értéke, a rendelések száma pedig több mint másfélszeresére nőtt. 2020-hoz képest a lakberendezési tárgyak rendelésének értéke 126 százalékkal nőtt.
A platform felmérése szerint a világjárvány számos családi vállalkozást is arra kényszerített, hogy online árulja termékeit, becslésük szerint ezt a folyamatot jelentősen gyorsította a koronavírus-járvány.
Hozzátették, hogy a nyári hónapokban általában csökkenni szokott az online kereskedelem iránti kereslet a vásárlók részéről, ennek ellenére az idén június és augusztus között a platform által támogatott kereskedők rendeléseinek értéke 66 százalékkal, a rendelések száma pedig 49 százalékkal nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Márciusban 6,6 százalékra lassult az éves infláció Romániában
Márciusban 6,6 százalékra lassult az éves infláció Romániában a februári…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >