A romániai online kereskedelemben a rendelések értéke 76 százalékkal nőtt az első kilenc hónapban
A romániai online kereskedelemben leadott rendelések értéke 76 százalékkal, a rendelések száma pedig 54 százalékkal nőtt az első kilenc hónapban a tavalyi év azonos időszakához képest – közölte a MerchantPro online kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtó platform.

Remekelt a román online kereskedelem
A cég megállapította, hogy ennek a vásárlási módnak a terjedése nem lassult, ami azt vetíti előre, hogy „a fogyasztói szokások digitalizálódása” irányába halad a kereskedelem.
A legnagyobb növekedés az elektronikai háztartási cikkek értékesítésénél figyelhető meg, ahol csaknem megháromszorozódott az online rendelések értéke, a rendelések száma pedig több mint másfélszeresére nőtt. 2020-hoz képest a lakberendezési tárgyak rendelésének értéke 126 százalékkal nőtt.
A platform felmérése szerint a világjárvány számos családi vállalkozást is arra kényszerített, hogy online árulja termékeit, becslésük szerint ezt a folyamatot jelentősen gyorsította a koronavírus-járvány.
Hozzátették, hogy a nyári hónapokban általában csökkenni szokott az online kereskedelem iránti kereslet a vásárlók részéről, ennek ellenére az idén június és augusztus között a platform által támogatott kereskedők rendeléseinek értéke 66 százalékkal, a rendelések száma pedig 49 százalékkal nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Románia szigorította a száj- és körömfájás elleni óvintézkedéseket
A ragadós száj- és körömfájás vírusának európai terjedése miatt Románia…
Tovább olvasom >Romániában a turisták és a vendégéjszakák száma is csökkent februárban
Februárban a turisták és a vendégéjszakák száma is csökkent Romániában…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >