A román nagyáruházakban is siker a pizza és a grillezett hús
Sikeresnek ítélte a négy legnagyobb román hipermarket lánc (Auchan, Cora, Real, Carrefour) a gyorséttermek áruházakon belüli működtetését. A láncok sikerét bizonyítja, hogy az árbevételeik 4-5 százalékát a házon belül értékesített készételek teszik ki.
Az egyik áruházlánc marketingese elmondta, hogy a hipermarketek által alkalmazott gyorséttermi stratégia nem várt sikereket hozott. Az áruházon belül értékesített készételekből származó árbevételek megközelítik az országban működő legnagyobb gyorséttermi lánc (McDonald's) teljesítményét.
Az első féléves eredmények összesítését követően megállapították, hogy a 100 millió eurós bevétel az összes értékesítés 4-5 százalékát teszi ki. A legnépszerűbb termékek közé tartoznak a grillezett húsok és a pizzák. Az egyik áruház a sikereken felbuzdulva már rendeléseket is felvesz és házhozszállítást is vállal – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >