A román nagyáruházakban is siker a pizza és a grillezett hús
Sikeresnek ítélte a négy legnagyobb román hipermarket lánc (Auchan, Cora, Real, Carrefour) a gyorséttermek áruházakon belüli működtetését. A láncok sikerét bizonyítja, hogy az árbevételeik 4-5 százalékát a házon belül értékesített készételek teszik ki.
Az egyik áruházlánc marketingese elmondta, hogy a hipermarketek által alkalmazott gyorséttermi stratégia nem várt sikereket hozott. Az áruházon belül értékesített készételekből származó árbevételek megközelítik az országban működő legnagyobb gyorséttermi lánc (McDonald's) teljesítményét.
Az első féléves eredmények összesítését követően megállapították, hogy a 100 millió eurós bevétel az összes értékesítés 4-5 százalékát teszi ki. A legnépszerűbb termékek közé tartoznak a grillezett húsok és a pizzák. Az egyik áruház a sikereken felbuzdulva már rendeléseket is felvesz és házhozszállítást is vállal – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >