A román nagyáruházakban is siker a pizza és a grillezett hús
Sikeresnek ítélte a négy legnagyobb román hipermarket lánc (Auchan, Cora, Real, Carrefour) a gyorséttermek áruházakon belüli működtetését. A láncok sikerét bizonyítja, hogy az árbevételeik 4-5 százalékát a házon belül értékesített készételek teszik ki.
Az egyik áruházlánc marketingese elmondta, hogy a hipermarketek által alkalmazott gyorséttermi stratégia nem várt sikereket hozott. Az áruházon belül értékesített készételekből származó árbevételek megközelítik az országban működő legnagyobb gyorséttermi lánc (McDonald's) teljesítményét.
Az első féléves eredmények összesítését követően megállapították, hogy a 100 millió eurós bevétel az összes értékesítés 4-5 százalékát teszi ki. A legnépszerűbb termékek közé tartoznak a grillezett húsok és a pizzák. Az egyik áruház a sikereken felbuzdulva már rendeléseket is felvesz és házhozszállítást is vállal – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A két legégetőbb kihívás egy ügyvezető számára: a munkaerő és a költségek
Az International Executive Search Federation (IESF) vezetőkiválasztással foglalkozó nemzetközi szervezete…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >