A Rémy Cointreau körforgásos rendszert vezet be az üveghulladék csökkentése érdekében a brit vendéglátóiparban
A globális márkák közül elsőként a Rémy Cointreau vezetett be az ecoSpirits-szel együttműködésben „zárt láncú” szeszesital-forgalmazási rendszert az Egyesült Királyságban.
A Rémy Cointreau a Cointreau és a Mount Gay márkákat 2023 januárjától márkajelzéssel ellátott tartályokban szállítja ki a vendéglátóhelyekre (beleértve a bárokat, éttermeket és szállodákat), ahol az italok márkás palackokba adagolhatók, vagy közvetlenül pohárba vagy koktél shakerbe tölthetők.
Az ecoSpirits-szel való együttműködésben forgalmazott Cointreau és Mount Gay esetében 95%-kal csökken az egyszer használatos csomagolási hulladék. A rendszer emellett segítséget nyújt a brit vendéglátóipari partnereknek is abban, hogy csökkentsék saját működési körükben előálló hulladékot, és 30-50%-kal mérsékeljék a házon belüli tárolást.
Augustin Depardon, a Rémy Cointreau UK marketingigazgatója elmondta: „Nagyon örülök, hogy a Rémy Cointreau bevezetheti kísérleti jelleggel az ecoSpirits programot az Egyesült Királyságban, és hogy a Cointreau az első globális alkoholmárka, amely csatlakozik az ecoSpirits rendszerhez. A Mount Gay Eclipse és a Cointreau hihetetlenül fontos márkák az Egyesült Királyságban működő kereskedelmi partnereink számára, és e lépéssel most nagyon sokat segítünk nekik a hulladékmennyiség csökkentése terén. Ugyanakkor a Rémy Cointreau-nál számunkra is létfontosságú, hogy fenntarthatósági gyakorlatunk minden pillérét megvizsgáljuk, hogy legyen arra rálátásuk, hol tudunk jobban teljesíteni. És ez még csak a jéghegy csúcsa.”
Az együttműködés a Rémy Cointreau fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségének része, amelynek keretében a vállalat célul tűzte ki, hogy 2030-ra palackonként 50%-kal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását, 2050-re pedig a net zero irányába mozdul el.
Kapcsolódó cikkeink
Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >Zabkása- és granola-terméket is érint az Egyesült Királyságban bevezetendő új reklámtilalom
Az Egyesült Királyság kormánya 2025. október 1-től reklámtilalmat vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >