A Rémy Cointreau körforgásos rendszert vezet be az üveghulladék csökkentése érdekében a brit vendéglátóiparban
A globális márkák közül elsőként a Rémy Cointreau vezetett be az ecoSpirits-szel együttműködésben „zárt láncú” szeszesital-forgalmazási rendszert az Egyesült Királyságban.
A Rémy Cointreau a Cointreau és a Mount Gay márkákat 2023 januárjától márkajelzéssel ellátott tartályokban szállítja ki a vendéglátóhelyekre (beleértve a bárokat, éttermeket és szállodákat), ahol az italok márkás palackokba adagolhatók, vagy közvetlenül pohárba vagy koktél shakerbe tölthetők.
Az ecoSpirits-szel való együttműködésben forgalmazott Cointreau és Mount Gay esetében 95%-kal csökken az egyszer használatos csomagolási hulladék. A rendszer emellett segítséget nyújt a brit vendéglátóipari partnereknek is abban, hogy csökkentsék saját működési körükben előálló hulladékot, és 30-50%-kal mérsékeljék a házon belüli tárolást.
Augustin Depardon, a Rémy Cointreau UK marketingigazgatója elmondta: „Nagyon örülök, hogy a Rémy Cointreau bevezetheti kísérleti jelleggel az ecoSpirits programot az Egyesült Királyságban, és hogy a Cointreau az első globális alkoholmárka, amely csatlakozik az ecoSpirits rendszerhez. A Mount Gay Eclipse és a Cointreau hihetetlenül fontos márkák az Egyesült Királyságban működő kereskedelmi partnereink számára, és e lépéssel most nagyon sokat segítünk nekik a hulladékmennyiség csökkentése terén. Ugyanakkor a Rémy Cointreau-nál számunkra is létfontosságú, hogy fenntarthatósági gyakorlatunk minden pillérét megvizsgáljuk, hogy legyen arra rálátásuk, hol tudunk jobban teljesíteni. És ez még csak a jéghegy csúcsa.”
Az együttműködés a Rémy Cointreau fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségének része, amelynek keretében a vállalat célul tűzte ki, hogy 2030-ra palackonként 50%-kal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását, 2050-re pedig a net zero irányába mozdul el.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >