A Rémy Cointreau körforgásos rendszert vezet be az üveghulladék csökkentése érdekében a brit vendéglátóiparban
A globális márkák közül elsőként a Rémy Cointreau vezetett be az ecoSpirits-szel együttműködésben „zárt láncú” szeszesital-forgalmazási rendszert az Egyesült Királyságban.
A Rémy Cointreau a Cointreau és a Mount Gay márkákat 2023 januárjától márkajelzéssel ellátott tartályokban szállítja ki a vendéglátóhelyekre (beleértve a bárokat, éttermeket és szállodákat), ahol az italok márkás palackokba adagolhatók, vagy közvetlenül pohárba vagy koktél shakerbe tölthetők.
Az ecoSpirits-szel való együttműködésben forgalmazott Cointreau és Mount Gay esetében 95%-kal csökken az egyszer használatos csomagolási hulladék. A rendszer emellett segítséget nyújt a brit vendéglátóipari partnereknek is abban, hogy csökkentsék saját működési körükben előálló hulladékot, és 30-50%-kal mérsékeljék a házon belüli tárolást.
Augustin Depardon, a Rémy Cointreau UK marketingigazgatója elmondta: „Nagyon örülök, hogy a Rémy Cointreau bevezetheti kísérleti jelleggel az ecoSpirits programot az Egyesült Királyságban, és hogy a Cointreau az első globális alkoholmárka, amely csatlakozik az ecoSpirits rendszerhez. A Mount Gay Eclipse és a Cointreau hihetetlenül fontos márkák az Egyesült Királyságban működő kereskedelmi partnereink számára, és e lépéssel most nagyon sokat segítünk nekik a hulladékmennyiség csökkentése terén. Ugyanakkor a Rémy Cointreau-nál számunkra is létfontosságú, hogy fenntarthatósági gyakorlatunk minden pillérét megvizsgáljuk, hogy legyen arra rálátásuk, hol tudunk jobban teljesíteni. És ez még csak a jéghegy csúcsa.”
Az együttműködés a Rémy Cointreau fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségének része, amelynek keretében a vállalat célul tűzte ki, hogy 2030-ra palackonként 50%-kal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását, 2050-re pedig a net zero irányába mozdul el.
Kapcsolódó cikkeink
Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >