A Rémy Cointreau körforgásos rendszert vezet be az üveghulladék csökkentése érdekében a brit vendéglátóiparban
A globális márkák közül elsőként a Rémy Cointreau vezetett be az ecoSpirits-szel együttműködésben „zárt láncú” szeszesital-forgalmazási rendszert az Egyesült Királyságban.
A Rémy Cointreau a Cointreau és a Mount Gay márkákat 2023 januárjától márkajelzéssel ellátott tartályokban szállítja ki a vendéglátóhelyekre (beleértve a bárokat, éttermeket és szállodákat), ahol az italok márkás palackokba adagolhatók, vagy közvetlenül pohárba vagy koktél shakerbe tölthetők.
Az ecoSpirits-szel való együttműködésben forgalmazott Cointreau és Mount Gay esetében 95%-kal csökken az egyszer használatos csomagolási hulladék. A rendszer emellett segítséget nyújt a brit vendéglátóipari partnereknek is abban, hogy csökkentsék saját működési körükben előálló hulladékot, és 30-50%-kal mérsékeljék a házon belüli tárolást.
Augustin Depardon, a Rémy Cointreau UK marketingigazgatója elmondta: „Nagyon örülök, hogy a Rémy Cointreau bevezetheti kísérleti jelleggel az ecoSpirits programot az Egyesült Királyságban, és hogy a Cointreau az első globális alkoholmárka, amely csatlakozik az ecoSpirits rendszerhez. A Mount Gay Eclipse és a Cointreau hihetetlenül fontos márkák az Egyesült Királyságban működő kereskedelmi partnereink számára, és e lépéssel most nagyon sokat segítünk nekik a hulladékmennyiség csökkentése terén. Ugyanakkor a Rémy Cointreau-nál számunkra is létfontosságú, hogy fenntarthatósági gyakorlatunk minden pillérét megvizsgáljuk, hogy legyen arra rálátásuk, hol tudunk jobban teljesíteni. És ez még csak a jéghegy csúcsa.”
Az együttműködés a Rémy Cointreau fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségének része, amelynek keretében a vállalat célul tűzte ki, hogy 2030-ra palackonként 50%-kal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását, 2050-re pedig a net zero irányába mozdul el.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint harmadát fenyegeti a csődveszély az Egyesült Királyság farmjainak 2030-ra az öröklési adó változásai miatt
Egy friss kutatás, amely 2000 brit farm helyzetét vizsgálta, rámutatott…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >