A Rémy Cointreau körforgásos rendszert vezet be az üveghulladék csökkentése érdekében a brit vendéglátóiparban
A globális márkák közül elsőként a Rémy Cointreau vezetett be az ecoSpirits-szel együttműködésben „zárt láncú” szeszesital-forgalmazási rendszert az Egyesült Királyságban.
A Rémy Cointreau a Cointreau és a Mount Gay márkákat 2023 januárjától márkajelzéssel ellátott tartályokban szállítja ki a vendéglátóhelyekre (beleértve a bárokat, éttermeket és szállodákat), ahol az italok márkás palackokba adagolhatók, vagy közvetlenül pohárba vagy koktél shakerbe tölthetők.
Az ecoSpirits-szel való együttműködésben forgalmazott Cointreau és Mount Gay esetében 95%-kal csökken az egyszer használatos csomagolási hulladék. A rendszer emellett segítséget nyújt a brit vendéglátóipari partnereknek is abban, hogy csökkentsék saját működési körükben előálló hulladékot, és 30-50%-kal mérsékeljék a házon belüli tárolást.
Augustin Depardon, a Rémy Cointreau UK marketingigazgatója elmondta: „Nagyon örülök, hogy a Rémy Cointreau bevezetheti kísérleti jelleggel az ecoSpirits programot az Egyesült Királyságban, és hogy a Cointreau az első globális alkoholmárka, amely csatlakozik az ecoSpirits rendszerhez. A Mount Gay Eclipse és a Cointreau hihetetlenül fontos márkák az Egyesült Királyságban működő kereskedelmi partnereink számára, és e lépéssel most nagyon sokat segítünk nekik a hulladékmennyiség csökkentése terén. Ugyanakkor a Rémy Cointreau-nál számunkra is létfontosságú, hogy fenntarthatósági gyakorlatunk minden pillérét megvizsgáljuk, hogy legyen arra rálátásuk, hol tudunk jobban teljesíteni. És ez még csak a jéghegy csúcsa.”
Az együttműködés a Rémy Cointreau fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségének része, amelynek keretében a vállalat célul tűzte ki, hogy 2030-ra palackonként 50%-kal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását, 2050-re pedig a net zero irányába mozdul el.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >