A reklámújságok új korszaka
A reklámújságok még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a kiskereskedők bemutassák ajánlataikat. A járvány kezdete óta azonban sok minden megváltozott, ami arra kényszerítheti a cégeket, hogy újragondolják marketingstratégiájukat.
De mi befolyásolta leginkább a nyomtatott reklámújságok terjesztését az elmúlt években?
Magas költségek: 2021 óta a papírárak és energiaköltségek váratlan emelkedése sok gondot okozott azoknak, akik elsődlegesen a nyomtatott reklámanyagokat használták ajánlataik kommunikálására.
Új EU-s szabályozások: az Európai Bizottság intézkedései afelé tereli a cégeket, hogy csökkentsék a termelés során keletkezett környezetszennyezést.
Fókuszban a fenntarthatóság: Az európaiak 74%-a aggódik az éghajlatváltozás miatt, és elvárja, hogy a cégek felelősséget vállaljanak az általuk okozott környezeti károk helyreállításáért.
A fent említett okok mindegyike arra készteti a retailereket, hogy a digitális marketingre helyezzék a hangsúlyt. A digitális reklámújságok nemcsak a papírhulladék csökkentését eredményezik, hanem nagyszerű módját jelentik az ajánlatok hatékony terjesztésének is. Rugalmasság szempontjából is remek eszköz: a digitális reklámújságokon belüli tartalommódosítás esetén könnyen és gyorsan elvégezhető a változtatás. A vonzóbb formátumok, például az interaktív akciós újságok által a kereskedők magasabb profitot realizálhatnak. Érdemes a fogyasztókat a napi tartalomfogyasztásuk alatt megszólítani.
Egy ígéretes módja az akciók bemutatásának az Offerista Native Network, amely lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy országos vagy akár európai szintű digitális akciós újságkampányt indítsanak, amely ügyfelek millióit éri el. Több mint 1400 elérhető platformmal és alkalmazással az Offerista Group kínálja a legnagyobb elérést Európában, ami havonta több mint 10 millió interakciót jelent. Az Offerista 10+ éves tapasztalata és több mint 150 szakembere lehetővé teszi, hogy partnerei egyszerűen kezeljék digitálisreklámújság-kampányaikat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >IT-biztonsági megoldás közép- és nagyvállalatoknak a Yetteltől
Elsősorban közepes méretű és nagyvállalatok számára vezetett be fejlett IT-biztonsági…
Tovább olvasom >