A reklámújságok új korszaka
A reklámújságok még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a kiskereskedők bemutassák ajánlataikat. A járvány kezdete óta azonban sok minden megváltozott, ami arra kényszerítheti a cégeket, hogy újragondolják marketingstratégiájukat.
De mi befolyásolta leginkább a nyomtatott reklámújságok terjesztését az elmúlt években?
Magas költségek: 2021 óta a papírárak és energiaköltségek váratlan emelkedése sok gondot okozott azoknak, akik elsődlegesen a nyomtatott reklámanyagokat használták ajánlataik kommunikálására.
Új EU-s szabályozások: az Európai Bizottság intézkedései afelé tereli a cégeket, hogy csökkentsék a termelés során keletkezett környezetszennyezést.
Fókuszban a fenntarthatóság: Az európaiak 74%-a aggódik az éghajlatváltozás miatt, és elvárja, hogy a cégek felelősséget vállaljanak az általuk okozott környezeti károk helyreállításáért.
A fent említett okok mindegyike arra készteti a retailereket, hogy a digitális marketingre helyezzék a hangsúlyt. A digitális reklámújságok nemcsak a papírhulladék csökkentését eredményezik, hanem nagyszerű módját jelentik az ajánlatok hatékony terjesztésének is. Rugalmasság szempontjából is remek eszköz: a digitális reklámújságokon belüli tartalommódosítás esetén könnyen és gyorsan elvégezhető a változtatás. A vonzóbb formátumok, például az interaktív akciós újságok által a kereskedők magasabb profitot realizálhatnak. Érdemes a fogyasztókat a napi tartalomfogyasztásuk alatt megszólítani.
Egy ígéretes módja az akciók bemutatásának az Offerista Native Network, amely lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy országos vagy akár európai szintű digitális akciós újságkampányt indítsanak, amely ügyfelek millióit éri el. Több mint 1400 elérhető platformmal és alkalmazással az Offerista Group kínálja a legnagyobb elérést Európában, ami havonta több mint 10 millió interakciót jelent. Az Offerista 10+ éves tapasztalata és több mint 150 szakembere lehetővé teszi, hogy partnerei egyszerűen kezeljék digitálisreklámújság-kampányaikat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >5 trend, amely 2024-ben uralni fogja a kiskereskedelmi ágazatot
Oliver Olschewski – az Offerista Group CEE vezérigazgatója szerint: „A…
Tovább olvasom >Leáll a papíralapú kiadványok terjesztésével a Kroger
Országszerte megszünteti az amerikai Kroger a nyomtatott heti reklámújságjait, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >