A Regio Játék éves forgalma meghaladta a 16 milliárd forintot tavaly
A Regio Játékkereskedelmi Kft. 16 milliárd forint feletti bevételt realizált 2021-ben, 14 százalékkal többet, mint egy évvel korábban – tájékoztatta a társaság csütörtökön az MTI-t.

14 százalékkal nőtt tavaly a Regio Játékkereskedelmi Kft árbevétele az előző évhez képest
A legforgalmasabb napokat az ünnepi időszak adta, az online térben a november végi akciós hétvégén, az üzletekben december 22-én vásároltak a legtöbben – számoltak be róla.
Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője a közleményben ismertette, hogy tavaly 7 millió darab játékot adtak el, legtöbbet a társasjátékokból, a Lego készletekből és a kreatív játékokból.
Az átlagos kosárérték online 20 százalékkal 12 ezer forintra, áruházi vásárlás esetén 4,4 százalékkal 7910 forintra nőtt 2020-hoz viszonyítva – jelezte a marketingvezető.
Tavaly megkezdődött a társaság törökbálinti logisztikai központjának részleges automatizációja, emellett Szegeden, a műemlékvédelem alatt álló, ikonikus Sóház épületének munkálatainak jelentős része megvalósult – ismertették.
A Regio Játékkereskedelmi társaságot 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékos magyar tulajdonban álló játékforgalmazó országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, több mint 500 embert foglalkoztat, és csaknem 25 százalékos a részesedése a hagyományos magyar játékpiacon – írták. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >