A Regio Játék éves forgalma meghaladta a 16 milliárd forintot tavaly
A Regio Játékkereskedelmi Kft. 16 milliárd forint feletti bevételt realizált 2021-ben, 14 százalékkal többet, mint egy évvel korábban – tájékoztatta a társaság csütörtökön az MTI-t.

14 százalékkal nőtt tavaly a Regio Játékkereskedelmi Kft árbevétele az előző évhez képest
A legforgalmasabb napokat az ünnepi időszak adta, az online térben a november végi akciós hétvégén, az üzletekben december 22-én vásároltak a legtöbben – számoltak be róla.
Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője a közleményben ismertette, hogy tavaly 7 millió darab játékot adtak el, legtöbbet a társasjátékokból, a Lego készletekből és a kreatív játékokból.
Az átlagos kosárérték online 20 százalékkal 12 ezer forintra, áruházi vásárlás esetén 4,4 százalékkal 7910 forintra nőtt 2020-hoz viszonyítva – jelezte a marketingvezető.
Tavaly megkezdődött a társaság törökbálinti logisztikai központjának részleges automatizációja, emellett Szegeden, a műemlékvédelem alatt álló, ikonikus Sóház épületének munkálatainak jelentős része megvalósult – ismertették.
A Regio Játékkereskedelmi társaságot 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékos magyar tulajdonban álló játékforgalmazó országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, több mint 500 embert foglalkoztat, és csaknem 25 százalékos a részesedése a hagyományos magyar játékpiacon – írták. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Europol: 16,6 millió csomag hamis, vagy káros játékot vontak ki az EU piacairól
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassul a magyar marketingipar lendülete: apad a profit, nőnek a költségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s Csoport árbevétele és adózott eredménye is emelkedett a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Költési trendek az ünnepi szezonban: a megfizethető ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek kerülnek előtérbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Elyn’s Lab márka idén összesen kilenc új terméket vezetett be a piacra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Majdnem elmulasztott pillanatok. De nem most!” címmel indít úttörő, teljes egészében AI-val készült karácsonyi kampányt a Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

