A régi márka a mai fiatalokra hajt
A WU2 hajápoló termékcsalád egyedi online megjelenést tervezett a fiatal célcsoport számára – a www.wukiland.hu website tervezési és kivitelezési feladatait a Carnation végezte.
2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport
felé nyitott, és egy közösségi portál létrehozása mellett döntött. A hangsúly
az egyediségen és az eredetiségen van.
A microsite-on a regisztrált felhasználók számtalan
hajforma, szín és kiegészítő (hajcsat, színező, napszemüveg) segítségével
alakíthatják ki saját identitásukat ebben a különös világban.
A Carnation tenderen nyerte el a megbízást. A website
kialakításában a Carnation együttműködő partnere a WU2 offline ügynöksége, a
Havasi Reklámügynökség volt, áll a társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >