A régi márka a mai fiatalokra hajt
A WU2 hajápoló termékcsalád egyedi online megjelenést tervezett a fiatal célcsoport számára – a www.wukiland.hu website tervezési és kivitelezési feladatait a Carnation végezte.
2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport
felé nyitott, és egy közösségi portál létrehozása mellett döntött. A hangsúly
az egyediségen és az eredetiségen van.
A microsite-on a regisztrált felhasználók számtalan
hajforma, szín és kiegészítő (hajcsat, színező, napszemüveg) segítségével
alakíthatják ki saját identitásukat ebben a különös világban.
A Carnation tenderen nyerte el a megbízást. A website
kialakításában a Carnation együttműködő partnere a WU2 offline ügynöksége, a
Havasi Reklámügynökség volt, áll a társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
