A régi márka a mai fiatalokra hajt
A WU2 hajápoló termékcsalád egyedi online megjelenést tervezett a fiatal célcsoport számára – a www.wukiland.hu website tervezési és kivitelezési feladatait a Carnation végezte.
2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport
felé nyitott, és egy közösségi portál létrehozása mellett döntött. A hangsúly
az egyediségen és az eredetiségen van.
A microsite-on a regisztrált felhasználók számtalan
hajforma, szín és kiegészítő (hajcsat, színező, napszemüveg) segítségével
alakíthatják ki saját identitásukat ebben a különös világban.
A Carnation tenderen nyerte el a megbízást. A website
kialakításában a Carnation együttműködő partnere a WU2 offline ügynöksége, a
Havasi Reklámügynökség volt, áll a társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >