A Red Bull szááárnyakat ad régi jó munkatársainak is
A cégtől alig pár hete búcsúzott Büttl Krisztián, aki brand managerként öt éven át edzette izmosra a Red Bull szárnyait, majd egy hirtelen jött balkanyar és ötnapos arculatváltás után, a cég gondolatfókuszáló Marketing igazgatójává lépett elő.
Ezzel egyidőben elődje és korábban is szeretett főnöke, Zab Gábor szintén öt és fél év után immár, mint ügyvezető igazgató bontogatja szááárnyait és látja el a Vörös Bikák hazai csapatának motivációs teendőit.
Az első ligás csapat brand manageri feladatait megosztva, új feladatkörben Kultúrális területekért felelős koordinátorként Takács Ákos, az energiaistálló korábbi Student Brand Managere látja el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >