A Red Bull szááárnyakat ad régi jó munkatársainak is
A cégtől alig pár hete búcsúzott Büttl Krisztián, aki brand managerként öt éven át edzette izmosra a Red Bull szárnyait, majd egy hirtelen jött balkanyar és ötnapos arculatváltás után, a cég gondolatfókuszáló Marketing igazgatójává lépett elő.
Ezzel egyidőben elődje és korábban is szeretett főnöke, Zab Gábor szintén öt és fél év után immár, mint ügyvezető igazgató bontogatja szááárnyait és látja el a Vörös Bikák hazai csapatának motivációs teendőit.
Az első ligás csapat brand manageri feladatait megosztva, új feladatkörben Kultúrális területekért felelős koordinátorként Takács Ákos, az energiaistálló korábbi Student Brand Managere látja el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >