A Rauch az IceTea brand kiemelését célozza
Idén már harmadszor bízta a Grey/G2-ra élmény-aktivációját a Rauch, amely 2013-ban főtámogatóként lesz jelen a június 25-29. között megrendezendő EFOTT fesztiválon. Az idén 20 éves Rauch a márka domináns megjelenítését és az IceTea brand kiemelését tűzte ki célul az értékesítés volumenének növelése mellett.
„Fontos számunkra a láthatóság, hogy a fesztiválozók minél több helyszínen találkozzanak márkáinkkal. Idén is lesz Rauch plázs, népszerű koktélautóval, ahol izgalmas koktélok várják a napozókat. Lesz például Gumibogyószörp, Mágenheim Julcsi és természetesen a kedvelt EFOTT Koktél sem maradhat ki a kínálatból. A Rauch Aréna közönségét a kiváló koncertek mellett estéről estére különleges élményben fogjuk részesíteni”– mondta Polyák Anett, a Rauch Hungária trade marketing managere.
„Csapatunk sok-sok évnyi tapasztalata garancia arra, hogy az EFOTT leghangosabb és legőrültebb márkamegjelenését hozzuk létre a fesztiválon. Reményeink szerint ezzel hatalmas élményt szerzünk mind a márkának, mind a fesztivál látogatóinak” – nyilatkozta a megbízással kapcsolatban Andics Gergely, a Grey/G2 activation directora. (mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >