A Rauch az IceTea brand kiemelését célozza

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 10. 11:02

Idén már harmadszor bízta a Grey/G2-ra élmény-aktivációját a Rauch, amely 2013-ban főtámogatóként lesz jelen a június 25-29. között megrendezendő EFOTT fesztiválon. Az idén 20 éves Rauch a márka domináns megjelenítését és az IceTea brand kiemelését tűzte ki célul az értékesítés volumenének növelése mellett.

„Fontos számunkra a láthatóság, hogy a fesztiválozók minél több helyszínen találkozzanak márkáinkkal. Idén is lesz Rauch plázs, népszerű koktélautóval, ahol izgalmas koktélok várják a napozókat. Lesz például Gumibogyószörp, Mágenheim Julcsi és természetesen a kedvelt EFOTT Koktél sem maradhat ki a kínálatból. A Rauch Aréna közönségét a kiváló koncertek mellett estéről estére különleges élményben fogjuk részesíteni”– mondta Polyák Anett, a Rauch Hungária trade marketing managere.

„Csapatunk sok-sok évnyi tapasztalata garancia arra, hogy az EFOTT leghangosabb és legőrültebb márkamegjelenését hozzuk létre a fesztiválon. Reményeink szerint ezzel hatalmas élményt szerzünk mind a márkának, mind a fesztivál látogatóinak” – nyilatkozta a megbízással kapcsolatban Andics Gergely, a Grey/G2 activation directora. (mmonline.hu)

Kapcsolódó cikkeink