A Rama a fogyasztói igényekre figyel

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 11. 26. 09:33

Míg a vajak között egyre lényegesebb tulajdonság a kenhetőség, addig a margarinok piacának egyik ígéretes innovációs iránya éppen a „vajasság”. A két kategória közös halmazában olyan erős márkák képviseltetik magukat, mint például a Rama.

– A portfólió kialakítása és alakítása során igyekszünk a fogyasztói igényeknek és a trendeknek megfelelő termékeket kínálni, mindeközben arra is törekszünk, hogy ezek beleilljenek az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás kereteibe is. Fogyasztóink számára az íz elsődleges szempont a választásnál, és ma már számos variáns közül van lehetőségük válogatni: sós, olívás, joghurtos és még sorolhatnánk – mondja Mohácsik Ágnes, az Unilever Magyarország brand managere.

A Rama idei újdonságait az ízek előtérbe kerülése és az újdonságok határozzák meg. Idén januárban vezették be a Rama Aerot, amely könnyű, habos állagával egy egészen új színt hozott a kategóriába. Rövid idő alatt nagyon népszerű lett a fogyasztók körében.

– Legfrissebb innovációnk pedig a Rama Vajjal, mely megalkotásában nagyon fontos szempont volt az a tény, hogy a vaj egyre népszerűbb a fogyasztók körében – árulja el Mohácsik Ágnes. – Erre a trendre válaszol Rama Vajjal termékünk, amely 22% vajat tartalmaz, és azon túl, hogy ízletes, a vaj és a margarin előnyeit egyesíti: hidegen is könnyen kenhető, és kedvező zsírsavösszetétellel rendelkezik. Két ízben kapható – normál és enyhén sós. A bevezetést erős tv-kampánnyal és széles körű kóstoltatással támogattuk. A Rama Vajjal mind itthon, mind pedig a többi országban, ahol bevezetésre került, igen szép eredményeket ért el.

Kapcsolódó cikkeink