A Radler megalkotójának újabb sikere
A Pécsi Sörfőzde, hazánk legrégebb óta működő sörgyára az 1990-es évek közepétől – Magyarországon elsőként – hozta létre és azóta is nagy sikerrel készíti és forgalmazza a radlereket.
Már a kezdetek is jól mutatták a vállalat termékfejlesztési- és innovációs aktivitását, amelyeknek szerves folytatása volt a Radler Lemon után a bodzás változat elkészítése, melyet további gyümölcsös ízek és két alkoholmentes változat létrehozása követett.
A termékek kiváló beltartalma mellett a külső megjelenésre is nagy figyelmet fordítottak, 2014-ben radikálisan megújult a csomagolás, melynek tervezése során annak főbb „hívószavai” a következők voltak: „nagyvárosi, fiatalos, eredeti, életszerető, megosztó, innovatív, lezser”. S hogy a megvalósítás kiválóan sikerült, mi sem mutatja jobban, mint az a tény, hogy kategóriájában az Év Terméke díj 2014 győztese lett, mellette a PAKK ’14 csomagolásdizájn-verseny 2. helyezését nyerte el!
És most itt a legújabb hír, a sikerszéria újabb állomása: A Product of the Year, a világ egyik legjelentősebb innovatív termékeket díjazó rendszere, ízesített sör kategóriában eredményt hirdetett, a kétezer fős fogyasztói teszt eredményeként 2016-ban ismét a Pécsi Radler termékcsalád „vitte el a pálmát” és viselheti az Év terméke 2016 díj címet.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban 0,6 százalékkal csökkent a sörök eladása az idei első fél évben
Németországban kevesebb sört adtak el az idén az első fél…
Tovább olvasom >A meleg nyárban bíznak idén is a sörgyártók
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >Az USA-ban gyártja nyártól a Molson Coors a Peroni Nastro Azzurro-t
Az USA-ba helyezi át a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >