A Radler megalkotójának újabb sikere
A Pécsi Sörfőzde, hazánk legrégebb óta működő sörgyára az 1990-es évek közepétől – Magyarországon elsőként – hozta létre és azóta is nagy sikerrel készíti és forgalmazza a radlereket.
Már a kezdetek is jól mutatták a vállalat termékfejlesztési- és innovációs aktivitását, amelyeknek szerves folytatása volt a Radler Lemon után a bodzás változat elkészítése, melyet további gyümölcsös ízek és két alkoholmentes változat létrehozása követett.
A termékek kiváló beltartalma mellett a külső megjelenésre is nagy figyelmet fordítottak, 2014-ben radikálisan megújult a csomagolás, melynek tervezése során annak főbb „hívószavai” a következők voltak: „nagyvárosi, fiatalos, eredeti, életszerető, megosztó, innovatív, lezser”. S hogy a megvalósítás kiválóan sikerült, mi sem mutatja jobban, mint az a tény, hogy kategóriájában az Év Terméke díj 2014 győztese lett, mellette a PAKK ’14 csomagolásdizájn-verseny 2. helyezését nyerte el!
És most itt a legújabb hír, a sikerszéria újabb állomása: A Product of the Year, a világ egyik legjelentősebb innovatív termékeket díjazó rendszere, ízesített sör kategóriában eredményt hirdetett, a kétezer fős fogyasztói teszt eredményeként 2016-ban ismét a Pécsi Radler termékcsalád „vitte el a pálmát” és viselheti az Év terméke 2016 díj címet.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban 0,6 százalékkal csökkent a sörök eladása az idei első fél évben
Németországban kevesebb sört adtak el az idén az első fél…
Tovább olvasom >A meleg nyárban bíznak idén is a sörgyártók
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >Az USA-ban gyártja nyártól a Molson Coors a Peroni Nastro Azzurro-t
Az USA-ba helyezi át a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >