A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év promóciója 2025” verseny, amelynek eredményei a témában tartott egésznapos konferencián, a Promóciók napján láttak napvilágot, április 10-én.
Az idei megmérettetésre 6 kategóriában érkeztek pályázatok a márkák gyártói, lebonyolító ügynökségek, illetve kereskedők részéről. A nevezések száma minden várakozást felülmúlt, ezért a kategóriák bontásra kerültek, így végül 8 kategóriában került sor a díjátadásra, illetve különdíjak is átadásra kerültek. Az eredmények a 13 tagú szakmai zsűri értékelése, valamint a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálatok alapján születtek meg.
Az eseményt hagyományosan idén is egész napos szakmai program kísérte „Promóciós trendek és konkrét sikeres promóciós kampányok” címmel

Hermann Zsuzsanna
A megnyitóban Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője kitért az aktuális piaci helyzetből adódóan a promóciók hangsúlyos jelenlétére a kereskedelemben, és az idei megmérettetés tapasztalataira – köztük a konferencia címét is adó promóciós trendekre és konkrét sikeres promóciós kampányokra.

Barna Tamás
A nyitó előadást Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője tartotta a hazai és nemzetközi promóciók trendjéről, amelyben az európai vásárlók óvatosságát és árérzékenységét emelte ki, hiszen 54%-uk meg sem vásárol egy terméket, amíg az nem kerül promócióba. A világ különböző piacairól számos nemzetközi példán keresztül mutatta be azokat a típus kampányokat, amelyek olyan új ötleteket vázoltak fel, amelyekkel a vásárlókat, fogyasztókat megérinthetik a márkák, még egy ilyen bizonytalan, polikrízis időszakban is.

Turcsán Tünde
A YouGov ügyvezető igazgatója, Turcsán Tünde bemutatta, hogy kik, hol, mikor, mennyit és miért vásároltak promóciókban a háztartások adatai alapján. Elemzésében részletesen kifejtette a vásárlói szokások változásait, a promóciók hatékonyságát összehasonlításban a különböző piacokon, és rámutatott, hogyan befolyásolják a fogyasztói döntéseket az aktuális gazdasági környezet.

Tolnai Gábor
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója ezután részletesen elemezte az összes, idén beérkezett 29 pályázatot a fókuszcsoportokban megkérdezett vásárlók elmondásai alapján. Így megtudhatták a jelenlévők a vásárlók pozitív és negatív kommentjeit, sőt, az általuk tett javaslatokat is az egyes promóciók továbbfejlesztési lehetőségeire.
Tolnai Gábor bemutatásait követően a kategóriák nyertesei és a különdíjasai prezentálták pályázatiakat, benne elsőkézből promóciós ötleteiket, máshol el nem hangzott kulisszatitkaikat, a nyerő mechanizmusokat, és az eredményeiket.

Madar Norbert
A konferencia szakmai előadásainak sorát az PwC e-kereskedelemért felelős menedzsere, Madar Norbert prezentációja zárta. Mondhatnánk, hogy felkerült az i-re a pont, hiszen ebben az előadásban átfogó képet kaptunk a hazai és nemzetközi online piacterek (mint a Temu, Shein) működéséről, hatékonyságáról, sikereiről.

Kutasi Judit
A díjátadót és a Promóciók napja eseményt Kutasi Judit moderálta.
A Promóciók napjáról részletesen beszámolunk a Trade magazin 6-7. nyomtatott és digitális lapszámában, ahol nem csak az előadásokról lehet majd bővebben olvasni, de röviden bemutatjuk a dobogós és különdíjas promóciókat is.
A verseny támogatója: MagyarBrands, Superbrands
A verseny szakmai partnerei: POPAI Magyarország Egyesület, Trade Marketing Klub
A verseny kutatási partnere: Kantar Hoffmann
A verseny kiírója: Trade magazin
Év promóciója 2025 verseny helyezettjei
A szakmai Zsűri és Partnereink nevében is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >