A Prinzhorn csoportról
A Prinzhorn csoport mintegy 3650 főt foglalkoztat 12 országban. A vállalatcsoport Európa egyik piacvezető szereplője az újrahasznosítás, valamint a hullámalappapír- és hullámtermék-csomagolás területén. Évente 1,6 millió tonna hullámalappapírt állít elő hulladékpapírból, éves forgalma eléri az 1 milliárd eurót.

Cord Prinzhorn, a Prinzhorn csoport vezérigazgatója, Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter, Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere és Galambos Attila, a Dunapack ügyvezető igazgatója
Az osztrák családi tulajdonban lévő csoport székhelye Bécs mellett található, tevékenysége három divízióba szervezett: a Hamburger Recycling papírhulladék gyűjtésével és forgalmazásával, a Hamburger Containerboard hullámalappapír előállításával, a Dunapack Packaging pedig hullámpapírlemez alapú csomagolóeszközök gyártásával foglalkozik.
A Prinzhorn-csoport 1990 óta van jelen Magyarországon, mint fontos hulladékgyűjtő (Duparec Kft.), mint a legnagyobb magyar hulladékhasznosító és hullámalappapír-gyártó (Hamburger Hungária Kft.), illetve mint a legnagyobb hullámtermék-gyártó (Dunapack Kft.). A magas hozzáadott értéket előállító és évi mintegy 400 millió eurós forgalmat lebonyolító magyar vállalatok az elmúlt 20 évben mintegy 600 millió eurót fektettek be Magyarországon. A magyarországi piacvezető csoport több mint 1100 főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Sok a kérdés, kevés a válasz a csomagolásszektorban
Az elmúlt időszakban számos márkatulajdonos és kiskereskedő ambiciózus célokat tűzött…
Tovább olvasom >Magazin: Megvannak az első Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin először hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiájú erőművet adott át Dunaújvárosban a Hamburger Hungária
A Hamburger Hungária, a Prinzhorn Csoport tagja ma ünnepélyesen felavatta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >