A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányolt
Januárban zajlott az a különleges promóció, amelyben a Príma arcmaszkkal ajándékozta meg azokat a vásárlókat, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásároltak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözte hazai termékek vásárlására a fogyasztókat. Tájékoztatásukról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodott: az online.prima.hu webshopban külön menüpont alatt kiemelve jelennek meg a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépést jelentett a közösségi promóciók sorában, hiszen mindazon gyártó részesült az évkezdő kampány előnyeiből, amelynek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és a Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes volt. A kampányt mindkét fél Facebook-posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatta, a védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódtak hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezekre a megváltozott fogyasztói trendekre számíthatunk 2025-ben
A háborúk, a járvány és a gazdasági nehézségek által beárnyékolt…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >A KSZGYSZ díjazta a hazai környezetipar területén kiemelkedő eredményeket felmutató cégeket és személyeket
A fenntartható jövő formálásában meghatározó szerepet játszó cégeket és szakembereket…
Tovább olvasom >