A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányolt
Januárban zajlott az a különleges promóció, amelyben a Príma arcmaszkkal ajándékozta meg azokat a vásárlókat, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásároltak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözte hazai termékek vásárlására a fogyasztókat. Tájékoztatásukról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodott: az online.prima.hu webshopban külön menüpont alatt kiemelve jelennek meg a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépést jelentett a közösségi promóciók sorában, hiszen mindazon gyártó részesült az évkezdő kampány előnyeiből, amelynek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és a Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes volt. A kampányt mindkét fél Facebook-posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatta, a védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódtak hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mere Magyarországon: árlista már van, bolt még nincs
A Mere orosz kiskereskedelmi lánc hivatalosan még nem nyitott boltot…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >