A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányolt
Januárban zajlott az a különleges promóció, amelyben a Príma arcmaszkkal ajándékozta meg azokat a vásárlókat, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásároltak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözte hazai termékek vásárlására a fogyasztókat. Tájékoztatásukról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodott: az online.prima.hu webshopban külön menüpont alatt kiemelve jelennek meg a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépést jelentett a közösségi promóciók sorában, hiszen mindazon gyártó részesült az évkezdő kampány előnyeiből, amelynek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és a Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes volt. A kampányt mindkét fél Facebook-posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatta, a védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódtak hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy mutatja meg a legjobban a hazai eredetet
A vásárlóknak a védjegyek segítenek a leginkább abban, hogy azonosítani…
Tovább olvasom >Hullámok borzolták a gyümölcslépiacot
A koronavírus-járvány, illetve a megfékezésére irányuló intézkedések a gyümölcslépiacra is…
Tovább olvasom >Az impulz elmarad, a trendek folytatódnak
A szeletes csokoládék és az ostyák, kekszek kategóriáinak alakulását a…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO-magyar együttműködés a fenntartható élelmezésért
A világ élelmezési rendszereinek fenntarthatóvá alakítása nemcsak a FAO számára…
Tovább olvasom >Több mint 11 ezer baromfit kellett leölni madárinfluenza miatt Hajdú-Bihar megyében
Madárinfluenza-fertőzést igazoltak egy nádudvari tenyészpulyka-állományban, ahol 11 769 állat leölését…
Tovább olvasom >Bővült a Nébih oktatási programja
Élő, online tanórákkal és több új, óvodás és általános iskolás…
Tovább olvasom >