A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet erejéig tartó – akció, amelyben a Príma megajándékozza azon vásárlóit, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásárolnak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözi a vásárlókat a magyar termékek vásárlására. A vevők tájékoztatásáról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodik: az online.prima.hu webshopban ezentúl külön menüpont alatt is megjelennek a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépés a közösségi promóciók körében, hiszen mindazon gyártó részesül az évkezdő kampány előnyeiből, amelyek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a Magyar Termék védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes. A kampányt mindkét fél Facebook posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatja, az érintett védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódnak hozzá.
https://prima.hu/bejegyzes/1936
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >