A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet erejéig tartó – akció, amelyben a Príma megajándékozza azon vásárlóit, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásárolnak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözi a vásárlókat a magyar termékek vásárlására. A vevők tájékoztatásáról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodik: az online.prima.hu webshopban ezentúl külön menüpont alatt is megjelennek a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépés a közösségi promóciók körében, hiszen mindazon gyártó részesül az évkezdő kampány előnyeiből, amelyek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a Magyar Termék védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes. A kampányt mindkét fél Facebook posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatja, az érintett védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódnak hozzá.
https://prima.hu/bejegyzes/1936
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >