A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet erejéig tartó – akció, amelyben a Príma megajándékozza azon vásárlóit, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásárolnak online.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. által tavaly tavasszal meghirdetett #veddahazait kampány folytatásaként az Online Príma ezzel az akcióval ösztönözi a vásárlókat a magyar termékek vásárlására. A vevők tájékoztatásáról az üzletlánc új fejlesztéssel is gondoskodik: az online.prima.hu webshopban ezentúl külön menüpont alatt is megjelennek a védjegyes hazai termékek.
Az akció nagy előrelépés a közösségi promóciók körében, hiszen mindazon gyártó részesül az évkezdő kampány előnyeiből, amelyek védjegyes termékei megtalálhatók az online.prima.hu webshopban. A Príma és Magyar Termék együttműködésének köszönhetően a Magyar Termék védjegyhasználók számára a részvétel automatikus és ingyenes. A kampányt mindkét fél Facebook posztokkal és hírlevelek kiküldésével támogatja, az érintett védjegyhasználók pedig egyéni kommunikációval kapcsolódnak hozzá.
https://prima.hu/bejegyzes/1936
Kapcsolódó cikkeink
A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >