A Pricer leleplezte legújabb fejlesztését, a SmartFlash-t
A világ vezető elektronikus polccímke gyártója, a Pricer Düsseldorfban, az éves EuroCIS konferencián mutatta be terméke legújabb funkcióját, a SmartFlash-t. A Pricer találmánya egy figyelemfelkeltő innováció: zöld villogó fényjel hívja fel a vásárlók és a munkatársak figyelmét az adott polccímkére. A SmartFlash-nek köszönhetően a Pricer minden eddiginél hatékonyabban ragadja meg a vásárlók figyelmét, lehetővé téve a célzott promóciót. Olvasson tovább, és nézze meg a SmartFlash-t bemutató kisfilmet!
A fényjel használata az értékesítésben nem új keletű dolog, de a Pricer ebben is képes egy lépéssel előre gondolkodni: a fényekhez nem ledeket használ, mivel az csökkentené a 8-10 éves elemélettartamot, hanem az adó-vevő IR része bocsát ki figyelemfelkeltő zöld villogást, így az akár napi 12 órás használat sem befolyásolja az elem élettartamát.
A Pricer fejlesztése nemcsak a vevők figyelemfelkeltését szolgálja, hiszen a bolti dolgozók munkáját is jelentősen megkönnyítheti, és egy-egy munkafolyamat időtartamát radikálisan lecsökkentheti. Gondoljunk csak arra, hogy nyitás előtt az akciós táblák, keretek kihelyezését villogással jelzi a Pricer polccímke, így a munkatárs gyorsan végre tudja hajtani azt a feladatot, melyet vezetője az irodából, egyetlen kattintással jelzett felé. Hát nem egyszerűbb így értékesíteni?
A Smartflash funkció a szegmens és E-papír címkék esetében is elérhető lesz.
A Pricer polccímkék kizárólagos forgalmazója Magyarországon a Szintézis Informatikai ZRt. www.szintezis.hu
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >