A prémium snacking trend Magyarországon is erősödik
Az elmúlt években a hazai fogyasztói szokások látványos átalakuláson mentek keresztül: egyre többen keresik a különleges, minőségi élelmiszereket, hajlandóak többet fizetni az egyedi ízvilágért és a természetes alapanyagokért.
A gasztrokultúra fejlődését mutatja a tematikus éttermek, kézműves termékek és gourmet rendezvények növekvő népszerűsége. A trendek egyik legizgalmasabb iránya a prémium snacking: olyan ropogtatnivalók, amelyek egyszerre nyújtanak különleges ízélményt és magas minőséget – mondja Illés Csaba, a Klasszis 96 Kft. ügyvezetője.
Globális siker, helyi bevezetés
A prémium snackmárka, amely több mint kilenc országban van jelen, nem csupán a kiskereskedelmi polcokon hódított. Termékei megtalálhatók a Qatar Airways, az Air India és más neves légitársaságok fedélzeti kínálatában, valamint ötcsillagos szállodák minibárjaiban és rendezvényhelyszínein.
Ezek az együttműködések a márka számára a minőség nemzetközi elismerését jelentik – és egyben garanciát is arra, hogy a magyar fogyasztók valódi, világszinten jegyzett terméket kóstolhatnak majd.
Mitől prémium egy snack?
A siker kulcsa a gondosan válogatott alapanyagokban, a kreatív ízpárosításokban és a prémium csomagolásban rejlik. A GMO-mentes mushroom kukoricából készült popcorn, a lótuszmag-snackek és az olajmentesen előállított kukoricachipsek mind illeszkednek a modern, egészségtudatos étkezési trendekhez.
A csomagolás nemcsak esztétikai értéket képvisel: a díszdobozos, akár személyre szabható kiszerelések ajándékként, céges rendezvényeken vagy szállodai üdvözlősnackként is megállják a helyüket.
Illés Csaba, a cég ügyvezetője szerint: „Ez a bevezetés nemcsak egy új termékcsalád piacra lépését jelenti, hanem egy lépést afelé, hogy a magyar fogyasztók a világ bármely pontján elérhető prémium élményt itthon is megtapasztalhassák. Büszkék vagyunk arra, hogy 100%-ban magyar cégként hozhatjuk be ezt a világszinten is elismert márkát.”
Miért fontos a magyar piac?
A prémium snacking trend Magyarországon is erősödik
Az elmúlt években a hazai fogyasztói szokások látványos átalakuláson mentek keresztül: egyre többen keresik a különleges, minőségi élelmiszereket, és hajlandóak többet fizetni az egyedi ízvilágért és a természetes alapanyagokért. A gasztrokultúra fejlődését mutatja a tematikus éttermek, kézműves termékek és gourmet rendezvények növekvő népszerűsége, amely a snackpiacon is érezteti hatását. Ebbe a környezetbe érkezik most a világszerte elismert prémiu
Kapcsolódó cikkeink
Bratwurst-háború dúl Németországban
Kisebb gasztrokulturális konfliktus robbant ki két német tartomány, Bajorország és…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >