A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 02. 24. 09:27

Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára a Coca-Cola az Egyesült Államokban. A termék még ebben a hónapban elérhető lesz bizonyos régiókban és online az Amazon Fresh platformon.

Az eper, ananász-mangó, gyümölcspuncs, lime és citruspuncs ízekben a boltok polcaira kerülő ital a bélrendszer egészségének támogatására 6 gramm rostot, az immunrendszer erősítésére pedig C-vitamint és cinket tartalmaz – írja a Food Dive.

A funkcionális üdítők piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedésen ment keresztül, miközben a fogyasztók egyre inkább visszafogják cukorfogyasztásukat, és az egyszerű hidratálás helyett több egészségügyi előnyt kínáló italokat keresnek. A szegmensben az Olipop és a Poppi márkák eddig domináns szerepet töltöttek be, de a Coca-Cola globális jelenlétével és tőkeerejével jelentős versenytársként léphet színre.

A Simply Pop bevezetése nem egy új márka létrehozását jelenti, hiszen az a Coca-Cola már 24 éves gyümölcslémárkája, a Simply alá tartozik. Az új termék piaci sikerét támogathatja a Simply márka fogyasztói elismertsége, ami egyben meg is különböztetheti a versenytársaktól.

Bár a funkcionális üdítőitalok szegmense gyorsan növekszik, a Coca-Cola szerint a kategória mindössze 20%-os piaci penetrációval rendelkezik, azaz van még lehetőség a növekedésre. Az Olipop például 2024-ben lett nyeresége, amikor 400 millió dollárra duplázta árbevételét, míg a Poppi ennél is jobban teljesített és 500 millió dolláros forgalmat ért el.

Kapcsolódó cikkeink