A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára a Coca-Cola az Egyesült Államokban. A termék még ebben a hónapban elérhető lesz bizonyos régiókban és online az Amazon Fresh platformon.
Az eper, ananász-mangó, gyümölcspuncs, lime és citruspuncs ízekben a boltok polcaira kerülő ital a bélrendszer egészségének támogatására 6 gramm rostot, az immunrendszer erősítésére pedig C-vitamint és cinket tartalmaz – írja a Food Dive.
A funkcionális üdítők piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedésen ment keresztül, miközben a fogyasztók egyre inkább visszafogják cukorfogyasztásukat, és az egyszerű hidratálás helyett több egészségügyi előnyt kínáló italokat keresnek. A szegmensben az Olipop és a Poppi márkák eddig domináns szerepet töltöttek be, de a Coca-Cola globális jelenlétével és tőkeerejével jelentős versenytársként léphet színre.
A Simply Pop bevezetése nem egy új márka létrehozását jelenti, hiszen az a Coca-Cola már 24 éves gyümölcslémárkája, a Simply alá tartozik. Az új termék piaci sikerét támogathatja a Simply márka fogyasztói elismertsége, ami egyben meg is különböztetheti a versenytársaktól.
Bár a funkcionális üdítőitalok szegmense gyorsan növekszik, a Coca-Cola szerint a kategória mindössze 20%-os piaci penetrációval rendelkezik, azaz van még lehetőség a növekedésre. Az Olipop például 2024-ben lett nyeresége, amikor 400 millió dollárra duplázta árbevételét, míg a Poppi ennél is jobban teljesített és 500 millió dolláros forgalmat ért el.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Veszélyben a Mohu palackvisszaváltási szerepe egy új uniós rendelet miatt
Egy új európai uniós rendelet értelmében 2029-től kizárólag nonprofit szervezetek…
Tovább olvasom >