A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára a Coca-Cola az Egyesült Államokban. A termék még ebben a hónapban elérhető lesz bizonyos régiókban és online az Amazon Fresh platformon.
Az eper, ananász-mangó, gyümölcspuncs, lime és citruspuncs ízekben a boltok polcaira kerülő ital a bélrendszer egészségének támogatására 6 gramm rostot, az immunrendszer erősítésére pedig C-vitamint és cinket tartalmaz – írja a Food Dive.
A funkcionális üdítők piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedésen ment keresztül, miközben a fogyasztók egyre inkább visszafogják cukorfogyasztásukat, és az egyszerű hidratálás helyett több egészségügyi előnyt kínáló italokat keresnek. A szegmensben az Olipop és a Poppi márkák eddig domináns szerepet töltöttek be, de a Coca-Cola globális jelenlétével és tőkeerejével jelentős versenytársként léphet színre.
A Simply Pop bevezetése nem egy új márka létrehozását jelenti, hiszen az a Coca-Cola már 24 éves gyümölcslémárkája, a Simply alá tartozik. Az új termék piaci sikerét támogathatja a Simply márka fogyasztói elismertsége, ami egyben meg is különböztetheti a versenytársaktól.
Bár a funkcionális üdítőitalok szegmense gyorsan növekszik, a Coca-Cola szerint a kategória mindössze 20%-os piaci penetrációval rendelkezik, azaz van még lehetőség a növekedésre. Az Olipop például 2024-ben lett nyeresége, amikor 400 millió dollárra duplázta árbevételét, míg a Poppi ennél is jobban teljesített és 500 millió dolláros forgalmat ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >