Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő-rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone,
míg a negyedik–ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett.A Top 10-be választották még a reprezentatív kutatás során megkérdezettek a Tesco, az Adidas, a Nokia, a Nike és a T-Mobile márkákat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az ALDI lett Magyarország legismertebb munkaadója
Rendkívül rangos elismerést kapott az ALDI: a Randstad Employer Brand…
Tovább olvasom >Szoboszlai Dominik a McDonald’s-hoz igazolt
Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott…
Tovább olvasom >Távozik az egyik legnagyobb kézműves sörfőzde első embere
James Watt, a BrewDog kézműves sörfőzde társalapítója és vezérigazgatója, 17…
Tovább olvasom >