Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő-rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone,
míg a negyedik–ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett.A Top 10-be választották még a reprezentatív kutatás során megkérdezettek a Tesco, az Adidas, a Nokia, a Nike és a T-Mobile márkákat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >