Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő-rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone,
míg a negyedik–ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett.A Top 10-be választották még a reprezentatív kutatás során megkérdezettek a Tesco, az Adidas, a Nokia, a Nike és a T-Mobile márkákat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >