Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő-rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone,
míg a negyedik–ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett.A Top 10-be választották még a reprezentatív kutatás során megkérdezettek a Tesco, az Adidas, a Nokia, a Nike és a T-Mobile márkákat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >