A Posta szállítja szervízbe a Tesco garanciális termékeit
A garanciális termékek szakszervizbe szállítására, valamint visszakézbesítésére szerződött a Magyar Posta és a Tesco. A hibás műszaki berendezéseket, eszközöket vásárlók az áruházlánc valamennyi hazai hipermarketjében igénybe vehetik a posta szolgáltatását.
Bővítette kínálatát a Magyar Posta: a társaság a magyar logisztikai piacon egyedülálló szolgáltatása keretében a Tesco által forgalmazott garanciális termékek szakszervizekbe szállítására és a megjavított készülékek visszakézbesítésére fejlesztett ki online megoldást.
A posta közlése szerint a kifejezetten erre a célra kialakított webes felületen a regisztráció után az áruházlánc munkatársai rögzítik a kiszállítandó termékeket és azt is kiválaszthatják, hogy mely szervizbe kérik a szállítást. A kézbesítendő árucikkek útja a szállítás teljes folyamatában nyomon követhető. A kézbesítés koordinálását telefonos diszpécserek segítik, ami lényegesen gyorsítja a kapcsolattartást az áruház, a kézbesítő és a szakszerviz között.
A szolgáltatást márciusban teszt jelleggel indította el a társaság. Május végére a posta logisztikai tevékenységét már 115-áruház, azaz az összes Magyarországon működő Tesco hipermarket igénybe vette – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >