A Positive Adamsky-t választotta ügynökségi partneréül az idén 40 éves Helia-D
Hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája a Positive Adamsky ügynökségi csoport pr és social tagügynökségével működik együtt 2022 januárjától.
Budaházy Péter ügyvezető igazgató szerint a Helia-D hazai értékesítése és exportja még a járványhelyzet ellenére is dinamikusan nő, ráadásul a 2022-es évnek számos újítással vágnak neki, ami mind az arculatot, mind a termékpalettát érinti.
„Bővítjük a termékportfóliónkat és épül a Helia-D új, korszerű gyártógépekkel felszerelt üzeme is Veszprémben. A lendületes folytatáshoz jól szervezett sajtókommunikációs, social media és influencermarketing-támogatásra van szükségünk, amelyhez hosszú idő után újra egy profi ügynökséget hívtunk segítségül. A Positive Adamsky számos magyar márkával dolgozik, ez nekünk biztosíték, hogy jó kezekben lesz a kommunikációs stratégiánk.”
Az idén 40. születésnapját ünneplő Helia-D jelentős fejlődésen ment keresztül 2004 óta, amióta a márka magyar tulajdonban van. Ekkor 200 millió forint volt a cég forgalma, 2021-re pedig már a 2 milliárd forintot is elérte az árbevétele. A vállalat termékei külföldön is elérhetők, ráadásul az indulás óta egy 8 milliárd forint forgalmú cégcsoport is kinőtt a vállalkozásból, melynek legnagyobb tagja – a PL Beauty Cosmetics Kft. – egy korszerű kozmetikai gyár.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Már 40 éve generációk kedvence – megújul a Helia-D Classic termékcsaládja
A Helia-D hosszú távú fejlesztésbe kezdett a tavalyi évben, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >