A Positive Adamsky-t választotta ügynökségi partneréül az idén 40 éves Helia-D
Hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája a Positive Adamsky ügynökségi csoport pr és social tagügynökségével működik együtt 2022 januárjától.
Budaházy Péter ügyvezető igazgató szerint a Helia-D hazai értékesítése és exportja még a járványhelyzet ellenére is dinamikusan nő, ráadásul a 2022-es évnek számos újítással vágnak neki, ami mind az arculatot, mind a termékpalettát érinti.
„Bővítjük a termékportfóliónkat és épül a Helia-D új, korszerű gyártógépekkel felszerelt üzeme is Veszprémben. A lendületes folytatáshoz jól szervezett sajtókommunikációs, social media és influencermarketing-támogatásra van szükségünk, amelyhez hosszú idő után újra egy profi ügynökséget hívtunk segítségül. A Positive Adamsky számos magyar márkával dolgozik, ez nekünk biztosíték, hogy jó kezekben lesz a kommunikációs stratégiánk.”
Az idén 40. születésnapját ünneplő Helia-D jelentős fejlődésen ment keresztül 2004 óta, amióta a márka magyar tulajdonban van. Ekkor 200 millió forint volt a cég forgalma, 2021-re pedig már a 2 milliárd forintot is elérte az árbevétele. A vállalat termékei külföldön is elérhetők, ráadásul az indulás óta egy 8 milliárd forint forgalmú cégcsoport is kinőtt a vállalkozásból, melynek legnagyobb tagja – a PL Beauty Cosmetics Kft. – egy korszerű kozmetikai gyár.
Kapcsolódó cikkeink
A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott…
Tovább olvasom >Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM)…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >