A POS Média többségi tulajdont szerzett a Célcsoport Médiában
A legutóbbi sikeres ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa piacvezető instore médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Média Kft.-ben.A Célcsoport Média és a POS Media Hungary az elmúlt hét évben párhuzamosan működtek azonos területen. A tranzakció számos esetben javítani tudja mindkét cég szolgáltatási színvonalát, lehetőséget biztosít a két vállalat közötti tapasztalatcserére és a méretgazdaságos működésre is.
A POS Media Hungary és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fog dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása esetén a két társaság összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >