A POS Média többségi tulajdont szerzett a Célcsoport Médiában
A legutóbbi sikeres ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa piacvezető instore médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Média Kft.-ben.A Célcsoport Média és a POS Media Hungary az elmúlt hét évben párhuzamosan működtek azonos területen. A tranzakció számos esetben javítani tudja mindkét cég szolgáltatási színvonalát, lehetőséget biztosít a két vállalat közötti tapasztalatcserére és a méretgazdaságos működésre is.
A POS Media Hungary és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fog dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása esetén a két társaság összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >