A POS Média többségi tulajdont szerzett a Célcsoport Médiában
A legutóbbi sikeres ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa piacvezető instore médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Média Kft.-ben.A Célcsoport Média és a POS Media Hungary az elmúlt hét évben párhuzamosan működtek azonos területen. A tranzakció számos esetben javítani tudja mindkét cég szolgáltatási színvonalát, lehetőséget biztosít a két vállalat közötti tapasztalatcserére és a méretgazdaságos működésre is.
A POS Media Hungary és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fog dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása esetén a két társaság összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >