A POS Media reklámfelülettel segít
Listaáron több mint 8 millió forint értékű médiafelülettel támogatja 2010-ben a POS Media Hungary a PCOS Szívügy Alapítványt. A POS Media Hungary közép- és felsőoktatási intézményekből, valamint fitnesztermekből álló hálózatainak női öltözőiben és mosdóiban kihelyezett reklámfelületein biztosít kommunikációs lehetőséget a PCOS Szívügy Alapítványnak.
A PCOS (policisztás ovárium szindróma) nevű anyagcserezavar akár a nők tizedét is érintheti. Hátterében inzulinrezisztencia áll, ami egy cukorbetegséget megelőző állapot. Tünetei között a hajhullás, a túlsúly, a bőrproblémák szerepelnek és súlyos esetben akár a meddőség is.
A nemzetközi vállalat fontosnak tartja, hogy ily módon nyújtson támogatást alapítványoknak, közhasznú szervezeteknek céljuk elérésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >