A POS Media reklámfelülettel segít
Listaáron több mint 8 millió forint értékű médiafelülettel támogatja 2010-ben a POS Media Hungary a PCOS Szívügy Alapítványt. A POS Media Hungary közép- és felsőoktatási intézményekből, valamint fitnesztermekből álló hálózatainak női öltözőiben és mosdóiban kihelyezett reklámfelületein biztosít kommunikációs lehetőséget a PCOS Szívügy Alapítványnak.
A PCOS (policisztás ovárium szindróma) nevű anyagcserezavar akár a nők tizedét is érintheti. Hátterében inzulinrezisztencia áll, ami egy cukorbetegséget megelőző állapot. Tünetei között a hajhullás, a túlsúly, a bőrproblémák szerepelnek és súlyos esetben akár a meddőség is.
A nemzetközi vállalat fontosnak tartja, hogy ily módon nyújtson támogatást alapítványoknak, közhasznú szervezeteknek céljuk elérésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >