A Popai jelenti

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 03. 22. 08:00

A Popai jelentiLehet nevezni
2010. február 11-től május 7-ig lehet nevezni a POPAI Awards UK&Ireland idei versenyére 18 kategóriában. Az eredményhirdetésre júliusban kerül sor. A legjobb pályázók automatikusan bekerülnek az észak-amerikai POPAI központ Globális Kreatív Galériájába is, így világszerte ismertségre tehetnek szert.

GlobalShop 2010
Március 10–12. között Las Vegasban rendezik a világ legnagyobb trade marketing kiállítását. Több mint 700 kiállító mutatja be az eladótérben használható merchandising és instore marketing eszközöket, boltberendezéseket, digitális megvalósításokat. Gazdag konferenciaprogram keretében vezető kereskedők, márkagyártók és POP-szolgáltatók számolnak be újdonságaikról, best practice gyakorlatukról. A digitális és az At-Retail-szekció fő szponzora a POPAI USA.

Közösségi oldalakon a nagyok
A Fortune 500 listáján szereplő nagyvállalatok több mint egyharmada volt különösen aktív olyan közösségi internetes oldalakon, mint a Twitter. Az Új Kommunikációs Kutatóintézet jelentése szerint az első 100 legnagyobb cég 47 százaléka rendelkezik Twitter-oldallal. Az első 5 vezető világvállalat közül 4 – Walmart, Chevron, ConocoPhillips és General Electric – folyamatosan használja ezt az egyre népszerűbb társadalmi médiumot. (Az egyetlen kivétel az ExxonMobil). Tovább növekedett a videoblogging népszerűsége is, ami az internetes televízió egy formája. A már megszokott szöveges és képes oldalakat könnyen lejátszható videókkal teszik még érdekesebbé.


Kapcsolódó cikkeink