Magazin: A Popai jelenti
Chilében is Shop!
Új ország csatlakozott a POPAI anyaszervezetéhez, a Shop! Enhancing Retail Enviroments&Experiences nemzetközi szervezethez. A Shop! Chile két ügyvezetője jelenleg a szükséges infrastruktúra kialakításán dolgozik, hogy mielőbb elkezdhessék a Marketing at Retail iparág összefogását. Dél-Amerikában így Argentína és Brazília után már a harmadik országban lesz jelen a POP és instore szakma világszervezete. //
Vásárláshelyi élmények
Megújítja központi szervezetét az eladáshelyi marketing szakma világszervezete. A jól bevált gyakorlatokat azonban megtartja, így a nemzetközi körképek elkészítését továbbra is biztosítja tagjainak. //
Valetin-nap a világ körül
11 POPAI és Shop! szervezet által beküldött Valentin-napi POP, Visual Merchandising, boltdizájn, digitális, interaktív, dekorációs, fény- és egyéb promóciós kihelyezések fotóiból készített válogatást tagjainak a vásárlási élmény hangsúlyozását előtérbe helyező szervezet.
A gyűjteményből megállapítható, hogy minden földrészen a nemzetközi márkák dominálják a látványos megjelenéseket, de a helyi kereskedelmi láncok is bekapcsolódnak a szezonális aktivitásokba. Leginkább a kozmetika, virág, alsónemű, csokoládé, ékszer, ajándéktárgy, képeslap, optika és divat kategóriák érintettek a Szerelmesek napja ünneplésében, de az egész üzleten átvonuló tematika ritka. A promóciók általában az ajándékozás megkönnyítésére, ötletadásra épülnek. A termékcsomagolások mellett sok látványos polcjelzőt, gondolavég-kihelyezést és szezonális állványt használnak. Néhány helyen a belógatott kommunikáció és a digitális képernyő is megjelenik. Egyre többen használnak az akció ismertetéséhez QR-kódot. Gyakoriak az árengedményfajták, százalékos kedvezmények, 2-t fizet 3-at kap promóciók, túltöltések és a nyereményjátékok is. //
Örömköltekezés Ausztráliában
Az ausztrálok különösen édesszájúak, így a húsvétkor élelmiszerre elköltött 1,5 milliárd ausztrál dollár jelentős részét kalácsra és csokoládéra fordították. Helyi szokás szerint a tenger gyümölcseit is kamionszám vásárolták fel az ünnepi hétvégére.
A náluk két héttel később ünnepelt anyák napján sem spórolnak, kb. 754 millió ausztrál dollárt költenek virágra, csokoládéra, pezsgőre és ajándékokra. Nemcsak az édesanyák, hanem az anyósok, feleségek, családtagok és az életükben jelentős szerepet betöltő támogató személyek fáradozásait is elismerik ilyenkor. //
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az…
Tovább olvasom >A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa
Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A visszaszámlálás elkezdődött, egy hónap múlva itt a Black Friday
Bár a hivatalos Black Friday csak egy hónap múlva, november…
Tovább olvasom >Közösen kell cselekednünk a biológiai sokféleség megőrzéséért
Az elmúlt tizenöt évben Magyarország példátlan mértékű természetvédelmi beruházásokat hajtott…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >