Magazin: A Popai jelenti
Chilében is Shop!
Új ország csatlakozott a POPAI anyaszervezetéhez, a Shop! Enhancing Retail Enviroments&Experiences nemzetközi szervezethez. A Shop! Chile két ügyvezetője jelenleg a szükséges infrastruktúra kialakításán dolgozik, hogy mielőbb elkezdhessék a Marketing at Retail iparág összefogását. Dél-Amerikában így Argentína és Brazília után már a harmadik országban lesz jelen a POP és instore szakma világszervezete. //
Vásárláshelyi élmények
Megújítja központi szervezetét az eladáshelyi marketing szakma világszervezete. A jól bevált gyakorlatokat azonban megtartja, így a nemzetközi körképek elkészítését továbbra is biztosítja tagjainak. //
Valetin-nap a világ körül
11 POPAI és Shop! szervezet által beküldött Valentin-napi POP, Visual Merchandising, boltdizájn, digitális, interaktív, dekorációs, fény- és egyéb promóciós kihelyezések fotóiból készített válogatást tagjainak a vásárlási élmény hangsúlyozását előtérbe helyező szervezet.
A gyűjteményből megállapítható, hogy minden földrészen a nemzetközi márkák dominálják a látványos megjelenéseket, de a helyi kereskedelmi láncok is bekapcsolódnak a szezonális aktivitásokba. Leginkább a kozmetika, virág, alsónemű, csokoládé, ékszer, ajándéktárgy, képeslap, optika és divat kategóriák érintettek a Szerelmesek napja ünneplésében, de az egész üzleten átvonuló tematika ritka. A promóciók általában az ajándékozás megkönnyítésére, ötletadásra épülnek. A termékcsomagolások mellett sok látványos polcjelzőt, gondolavég-kihelyezést és szezonális állványt használnak. Néhány helyen a belógatott kommunikáció és a digitális képernyő is megjelenik. Egyre többen használnak az akció ismertetéséhez QR-kódot. Gyakoriak az árengedményfajták, százalékos kedvezmények, 2-t fizet 3-at kap promóciók, túltöltések és a nyereményjátékok is. //
Örömköltekezés Ausztráliában
Az ausztrálok különösen édesszájúak, így a húsvétkor élelmiszerre elköltött 1,5 milliárd ausztrál dollár jelentős részét kalácsra és csokoládéra fordították. Helyi szokás szerint a tenger gyümölcseit is kamionszám vásárolták fel az ünnepi hétvégére.
A náluk két héttel később ünnepelt anyák napján sem spórolnak, kb. 754 millió ausztrál dollárt költenek virágra, csokoládéra, pezsgőre és ajándékokra. Nemcsak az édesanyák, hanem az anyósok, feleségek, családtagok és az életükben jelentős szerepet betöltő támogató személyek fáradozásait is elismerik ilyenkor. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >