Magazin: A Popai jelenti
Chilében is Shop!
Új ország csatlakozott a POPAI anyaszervezetéhez, a Shop! Enhancing Retail Enviroments&Experiences nemzetközi szervezethez. A Shop! Chile két ügyvezetője jelenleg a szükséges infrastruktúra kialakításán dolgozik, hogy mielőbb elkezdhessék a Marketing at Retail iparág összefogását. Dél-Amerikában így Argentína és Brazília után már a harmadik országban lesz jelen a POP és instore szakma világszervezete. //
Vásárláshelyi élmények
Megújítja központi szervezetét az eladáshelyi marketing szakma világszervezete. A jól bevált gyakorlatokat azonban megtartja, így a nemzetközi körképek elkészítését továbbra is biztosítja tagjainak. //
Valetin-nap a világ körül
11 POPAI és Shop! szervezet által beküldött Valentin-napi POP, Visual Merchandising, boltdizájn, digitális, interaktív, dekorációs, fény- és egyéb promóciós kihelyezések fotóiból készített válogatást tagjainak a vásárlási élmény hangsúlyozását előtérbe helyező szervezet.
A gyűjteményből megállapítható, hogy minden földrészen a nemzetközi márkák dominálják a látványos megjelenéseket, de a helyi kereskedelmi láncok is bekapcsolódnak a szezonális aktivitásokba. Leginkább a kozmetika, virág, alsónemű, csokoládé, ékszer, ajándéktárgy, képeslap, optika és divat kategóriák érintettek a Szerelmesek napja ünneplésében, de az egész üzleten átvonuló tematika ritka. A promóciók általában az ajándékozás megkönnyítésére, ötletadásra épülnek. A termékcsomagolások mellett sok látványos polcjelzőt, gondolavég-kihelyezést és szezonális állványt használnak. Néhány helyen a belógatott kommunikáció és a digitális képernyő is megjelenik. Egyre többen használnak az akció ismertetéséhez QR-kódot. Gyakoriak az árengedményfajták, százalékos kedvezmények, 2-t fizet 3-at kap promóciók, túltöltések és a nyereményjátékok is. //
Örömköltekezés Ausztráliában
Az ausztrálok különösen édesszájúak, így a húsvétkor élelmiszerre elköltött 1,5 milliárd ausztrál dollár jelentős részét kalácsra és csokoládéra fordították. Helyi szokás szerint a tenger gyümölcseit is kamionszám vásárolták fel az ünnepi hétvégére.
A náluk két héttel később ünnepelt anyák napján sem spórolnak, kb. 754 millió ausztrál dollárt költenek virágra, csokoládéra, pezsgőre és ajándékokra. Nemcsak az édesanyák, hanem az anyósok, feleségek, családtagok és az életükben jelentős szerepet betöltő támogató személyek fáradozásait is elismerik ilyenkor. //
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >