A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem a virtuális ételrendelés terén is számos érdekességet hozott. A meccs alatti fogyasztási szokásokat vizsgálva kiderül, hogy a magyar Wolt-felhasználók különféle finomságokra adták le a rendeléseiket, miközben szurkoltak a nemzeti csapatnak.

Rengeteg pizza fogyott
A meccsnézési szokásokat tükrözve, a pizzák voltak a legkeresettebbek; a sonkás, a szalámis és a margherita sorrendben domináltak. A legnagyobb egyedi rendelés egy pécsi felhasználótól érkezett, aki 110 ezer forint értékben rendelt pizzát, ami méltán érdemelt kiemelést. Az édességek közül a tejcsokoládé és a gumicukor, jégkrémek közül a mandulás íz, míg snackek terén a sajtos és ketchupos chips volt a legnépszerűbb.
Érdekes módon Debrecen kiemelkedett a többi város közül, hiszen itt a taco volt a legkedveltebb meccsnapi étel, ami Varga Barnabás, a gólszerző szülővárosában, Szombathelyen is népszerű volt, ahol a füstölt sajtos-tejfölös lángos és a négysajtos pizza szerepelt a top termékek között.
A magyar városokban a melegételek közül a hamburger és a pizza, illetve a csípős csirkeszárnyak élveztek prioritást. Az alkoholfogyasztás terén a sör volt az elengedhetetlen kísérő, különböző helyi preferenciákkal: Budapest és Debrecen a magyar, Szeged az olasz, Győr a holland, míg Miskolc a német söröket részesítette előnyben.
A friss termékek, üdítők és energiaitalok mellett az alapvető élelmiszerek, mint a paradicsom, ásványvíz és tej is nagy népszerűségnek örvendtek a Wolt felhasználók körében.
Kapcsolódó cikkeink
Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Indul a Wolt és a Magyar Telekom együttműködése
A helyi kereskedelmi platformjáról ismert technológiai vállalat, a Wolt örömmel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >