A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem a virtuális ételrendelés terén is számos érdekességet hozott. A meccs alatti fogyasztási szokásokat vizsgálva kiderül, hogy a magyar Wolt-felhasználók különféle finomságokra adták le a rendeléseiket, miközben szurkoltak a nemzeti csapatnak.

Rengeteg pizza fogyott
A meccsnézési szokásokat tükrözve, a pizzák voltak a legkeresettebbek; a sonkás, a szalámis és a margherita sorrendben domináltak. A legnagyobb egyedi rendelés egy pécsi felhasználótól érkezett, aki 110 ezer forint értékben rendelt pizzát, ami méltán érdemelt kiemelést. Az édességek közül a tejcsokoládé és a gumicukor, jégkrémek közül a mandulás íz, míg snackek terén a sajtos és ketchupos chips volt a legnépszerűbb.
Érdekes módon Debrecen kiemelkedett a többi város közül, hiszen itt a taco volt a legkedveltebb meccsnapi étel, ami Varga Barnabás, a gólszerző szülővárosában, Szombathelyen is népszerű volt, ahol a füstölt sajtos-tejfölös lángos és a négysajtos pizza szerepelt a top termékek között.
A magyar városokban a melegételek közül a hamburger és a pizza, illetve a csípős csirkeszárnyak élveztek prioritást. Az alkoholfogyasztás terén a sör volt az elengedhetetlen kísérő, különböző helyi preferenciákkal: Budapest és Debrecen a magyar, Szeged az olasz, Győr a holland, míg Miskolc a német söröket részesítette előnyben.
A friss termékek, üdítők és energiaitalok mellett az alapvető élelmiszerek, mint a paradicsom, ásványvíz és tej is nagy népszerűségnek örvendtek a Wolt felhasználók körében.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Wolt és a Magyar Telekom együttműködése
A helyi kereskedelmi platformjáról ismert technológiai vállalat, a Wolt örömmel…
Tovább olvasom >Először rendezték meg a Wolt Awards díjátadót – a legnépszerűbb kkv partnerek 16 kategóriában kaptak elismerés
Április 9-én, a Finn Nagykövetségen került sor az első Wolt…
Tovább olvasom >Bővült az EU baromfihúsexportja
Az Európai Bizottság adatai szerint az unió (EU27) baromfihúsexportja 9…
Tovább olvasom >További cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Egyedi hangot keres a Lidl skóciai önkiszolgáló pénztáraihoz
A Lidl közel 3 millió fontot fordít arra, hogy önkiszolgáló…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >