A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem a virtuális ételrendelés terén is számos érdekességet hozott. A meccs alatti fogyasztási szokásokat vizsgálva kiderül, hogy a magyar Wolt-felhasználók különféle finomságokra adták le a rendeléseiket, miközben szurkoltak a nemzeti csapatnak.

Rengeteg pizza fogyott
A meccsnézési szokásokat tükrözve, a pizzák voltak a legkeresettebbek; a sonkás, a szalámis és a margherita sorrendben domináltak. A legnagyobb egyedi rendelés egy pécsi felhasználótól érkezett, aki 110 ezer forint értékben rendelt pizzát, ami méltán érdemelt kiemelést. Az édességek közül a tejcsokoládé és a gumicukor, jégkrémek közül a mandulás íz, míg snackek terén a sajtos és ketchupos chips volt a legnépszerűbb.
Érdekes módon Debrecen kiemelkedett a többi város közül, hiszen itt a taco volt a legkedveltebb meccsnapi étel, ami Varga Barnabás, a gólszerző szülővárosában, Szombathelyen is népszerű volt, ahol a füstölt sajtos-tejfölös lángos és a négysajtos pizza szerepelt a top termékek között.
A magyar városokban a melegételek közül a hamburger és a pizza, illetve a csípős csirkeszárnyak élveztek prioritást. Az alkoholfogyasztás terén a sör volt az elengedhetetlen kísérő, különböző helyi preferenciákkal: Budapest és Debrecen a magyar, Szeged az olasz, Győr a holland, míg Miskolc a német söröket részesítette előnyben.
A friss termékek, üdítők és energiaitalok mellett az alapvető élelmiszerek, mint a paradicsom, ásványvíz és tej is nagy népszerűségnek örvendtek a Wolt felhasználók körében.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >