A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem a virtuális ételrendelés terén is számos érdekességet hozott. A meccs alatti fogyasztási szokásokat vizsgálva kiderül, hogy a magyar Wolt-felhasználók különféle finomságokra adták le a rendeléseiket, miközben szurkoltak a nemzeti csapatnak.
A meccsnézési szokásokat tükrözve, a pizzák voltak a legkeresettebbek; a sonkás, a szalámis és a margherita sorrendben domináltak. A legnagyobb egyedi rendelés egy pécsi felhasználótól érkezett, aki 110 ezer forint értékben rendelt pizzát, ami méltán érdemelt kiemelést. Az édességek közül a tejcsokoládé és a gumicukor, jégkrémek közül a mandulás íz, míg snackek terén a sajtos és ketchupos chips volt a legnépszerűbb.
Érdekes módon Debrecen kiemelkedett a többi város közül, hiszen itt a taco volt a legkedveltebb meccsnapi étel, ami Varga Barnabás, a gólszerző szülővárosában, Szombathelyen is népszerű volt, ahol a füstölt sajtos-tejfölös lángos és a négysajtos pizza szerepelt a top termékek között.
A magyar városokban a melegételek közül a hamburger és a pizza, illetve a csípős csirkeszárnyak élveztek prioritást. Az alkoholfogyasztás terén a sör volt az elengedhetetlen kísérő, különböző helyi preferenciákkal: Budapest és Debrecen a magyar, Szeged az olasz, Győr a holland, míg Miskolc a német söröket részesítette előnyben.
A friss termékek, üdítők és energiaitalok mellett az alapvető élelmiszerek, mint a paradicsom, ásványvíz és tej is nagy népszerűségnek örvendtek a Wolt felhasználók körében.
Kapcsolódó cikkeink
Ennyibe került a kölni EB fanzone-ban egy sör a hétvégén
A kölni EB fanzone-ban a szurkolóknak 6 eurót, azaz körülbelül…
Tovább olvasom >Megnyílt a Lidl Fan Zone
Június 14-től egy hónapon át hamisítatlan focifieszta hangulatot ígér a…
Tovább olvasom >Európaiak milliói néznek illegálisan sporteseményeket és vásárolnak hamisított sportfelszereléseket, ami 850 millió euróba kerül a gyártóknak
Ebben az évben Európa lesz a sport nemzetközi központja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >