A Pink mix bevételéből az Eisberg idén is a Mellrákinfó Egyesületet támogatta

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 11. 20. 11:31

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható. Az idei kampány bevételéből a Mellrákinfó Egyesület – csakúgy, mint a korábbi években – egy vidéki kórház onkológiai osztályát támogatja.

Évről évre sikeresebb a rózsaszín csomagolású saláta

Magyarországon a nők körében még mindig a mellrák a vezető halálozási ok, annak ellenére, hogy a betegség 5 éves túlélési esélye korai felismerés esetén 95 százalék. Mégis kevesen, a nők alig 40-50 százaléka jár el az ingyenes szűrővizsgálatokra, miközben a Skandináv országokban ez az arány eléri a 80 százalékot.

A Mellrákinfó Egyesületet 2015-ben Halom Bori alapította személyes érintettsége okán.  Az Egyesület célja a betegség korai felismerésére való figyelemfelhívás, valamint a mammográfiás szűrés fontosságának hangsúlyozása. Ugyancsak fontosnak tartják a nők testtudatosságra történő edukálását már fiatal kortól kezdve, hiszen egyre többen érintettek a 20-as, 30-as korosztályból. Ezeknek a célkitűzéseknek a megvalósítására szervezte idei kampányát is az Egyesület.

„Minden évben azt gondolom, hogy ezt már nem lehet túlszárnyalni, de újra és újra rá kell jönnöm, hogy ez igenis lehetséges” – fogalmazott Halom Bori, az Egyesület elnöke. „Fantasztikus megtapasztalni, hogy milyen sok felelősségteljes cég van, amelyek mögött olyan csodálatos emberek állnak, akik szívükön viselik az ügyünket. Ilyen az Eisberg is, a vállalat nyolcadik éve támogatja az Egyesület törekvéseit, sőt, három éve kifejezetten a mellrák elleni küzdelem támogatására egyedi salátakeveréket alkottak meg. A szépséges csomagolású Pink mix segítségével már több százezer nőhöz jutottak el az üzeneteink”

– tette hozzá az egyesület alapítója.

Az Eisberg szívügye a segítés

Az adománygyűjtő kampány egész október hónapban tartott a boltokban, minden eladott Pink mix után a korábbi években megszokott 5 helyett idén már 10 forintot adományoz az Eisberg a Mellrákinfó Egyesületnek.

A tapasztalatok alapján elmondható, hogy az egészségtudatos vevők kifejezetten szeretik és keresik októberben a Pink Mixet. Ezt a számok is jól mutatják: a tavalyihoz képest idén 26 százalékkal nőtt az értékesített csomagok mennyisége. A vásárlók segítségével 600 ezer forint gyűlt össze a mellrák elleni küzdelem támogatására.

„A befolyt összegből az Eisberg 550 ezer forintot adományoz a Mellrákinfó Egyesületnek, akik az októberi kampányban összegyűlt pénzzel egy vidéki kórház onkológiai osztályát támogatják. A Tesco Go Pink kampányán keresztül a Pink mix saláták eladásából további 50 ezer forintot juttat az Eisberg egy, a Tesco által kiválasztott egészségügyi intézménynek”

– foglalta össze az idei kampány eredményeit Gál Judit, az Eisberg marketing és kommunikációs vezetője.

A Pink mix az üzletek mellett több helyen is felbukkant. Szeptember közepén Csopakon már a kampány előtt megkóstolhatták az érdeklődők a Race for the Cure sétán – amelyet a Mellrákinfó Egyesület 8. Országos Konferenciájának keretében rendeztek meg. A 38. SPAR Budapest Maratonon is jól futott a saláta, a rózsaszínben érkező versenyzők egy-egy csomag Pink mixet kaptak ajándékba.

Októberben a vállalat ismét megszervezte a már hagyományosnak számító Pink napot, ahol a rózsaszín csomagolású saláta mellett Halom Bori a korai felismerés és a szűrővizsgálatok fontosságáról, valamint a mellrákkal kapcsolatos tényekről és tévhitekről beszélt az érdeklődőknek. Ezek mellett még számtalan rendezvény segítette októberben az Egyesületet, amelynek alapítója azt mondja, sok százezer emberhez jutott el üzenetük a mellrák elleni küzdelem fontosságáról.

Kapcsolódó cikkeink