A Pink mix bevételéből az Eisberg idén is a Mellrákinfó Egyesületet támogatta
Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható. Az idei kampány bevételéből a Mellrákinfó Egyesület – csakúgy, mint a korábbi években – egy vidéki kórház onkológiai osztályát támogatja.

Évről évre sikeresebb a rózsaszín csomagolású saláta
Magyarországon a nők körében még mindig a mellrák a vezető halálozási ok, annak ellenére, hogy a betegség 5 éves túlélési esélye korai felismerés esetén 95 százalék. Mégis kevesen, a nők alig 40-50 százaléka jár el az ingyenes szűrővizsgálatokra, miközben a Skandináv országokban ez az arány eléri a 80 százalékot.
A Mellrákinfó Egyesületet 2015-ben Halom Bori alapította személyes érintettsége okán. Az Egyesület célja a betegség korai felismerésére való figyelemfelhívás, valamint a mammográfiás szűrés fontosságának hangsúlyozása. Ugyancsak fontosnak tartják a nők testtudatosságra történő edukálását már fiatal kortól kezdve, hiszen egyre többen érintettek a 20-as, 30-as korosztályból. Ezeknek a célkitűzéseknek a megvalósítására szervezte idei kampányát is az Egyesület.
„Minden évben azt gondolom, hogy ezt már nem lehet túlszárnyalni, de újra és újra rá kell jönnöm, hogy ez igenis lehetséges” – fogalmazott Halom Bori, az Egyesület elnöke. „Fantasztikus megtapasztalni, hogy milyen sok felelősségteljes cég van, amelyek mögött olyan csodálatos emberek állnak, akik szívükön viselik az ügyünket. Ilyen az Eisberg is, a vállalat nyolcadik éve támogatja az Egyesület törekvéseit, sőt, három éve kifejezetten a mellrák elleni küzdelem támogatására egyedi salátakeveréket alkottak meg. A szépséges csomagolású Pink mix segítségével már több százezer nőhöz jutottak el az üzeneteink”
– tette hozzá az egyesület alapítója.
Az Eisberg szívügye a segítés
Az adománygyűjtő kampány egész október hónapban tartott a boltokban, minden eladott Pink mix után a korábbi években megszokott 5 helyett idén már 10 forintot adományoz az Eisberg a Mellrákinfó Egyesületnek.
A tapasztalatok alapján elmondható, hogy az egészségtudatos vevők kifejezetten szeretik és keresik októberben a Pink Mixet. Ezt a számok is jól mutatják: a tavalyihoz képest idén 26 százalékkal nőtt az értékesített csomagok mennyisége. A vásárlók segítségével 600 ezer forint gyűlt össze a mellrák elleni küzdelem támogatására.
„A befolyt összegből az Eisberg 550 ezer forintot adományoz a Mellrákinfó Egyesületnek, akik az októberi kampányban összegyűlt pénzzel egy vidéki kórház onkológiai osztályát támogatják. A Tesco Go Pink kampányán keresztül a Pink mix saláták eladásából további 50 ezer forintot juttat az Eisberg egy, a Tesco által kiválasztott egészségügyi intézménynek”
– foglalta össze az idei kampány eredményeit Gál Judit, az Eisberg marketing és kommunikációs vezetője.
A Pink mix az üzletek mellett több helyen is felbukkant. Szeptember közepén Csopakon már a kampány előtt megkóstolhatták az érdeklődők a Race for the Cure sétán – amelyet a Mellrákinfó Egyesület 8. Országos Konferenciájának keretében rendeztek meg. A 38. SPAR Budapest Maratonon is jól futott a saláta, a rózsaszínben érkező versenyzők egy-egy csomag Pink mixet kaptak ajándékba.
Októberben a vállalat ismét megszervezte a már hagyományosnak számító Pink napot, ahol a rózsaszín csomagolású saláta mellett Halom Bori a korai felismerés és a szűrővizsgálatok fontosságáról, valamint a mellrákkal kapcsolatos tényekről és tévhitekről beszélt az érdeklődőknek. Ezek mellett még számtalan rendezvény segítette októberben az Egyesületet, amelynek alapítója azt mondja, sok százezer emberhez jutott el üzenetük a mellrák elleni küzdelem fontosságáról.
Kapcsolódó cikkeink
A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Megújult külsővel, még kényelmesebben hozzáférhető salátákkal és társadalmi kampánnyal kezdi 2025-öt az Eisberg
Az Eisberg neve Magyarországon több mint három évtizede összeforrt az…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >