A PICK szakértelme teremt valódi különbséget hús és hús között
A szakértelem hús és hús között különbséget teremt. Ezzel az üzenettel indult novemberben a PICK Friss hús kampánya, mely fontos mérföldkő a termékcsalád márkaépítésében. A kampány fő célja, hogy széles körben megismertessék a fogyasztókkal a magas hozzáadott értékkel rendelkező PICK Friss húsok egyedülálló, zárt integrációnak köszönhető termékelőnyeit, hiszen mindannyian tudjuk, hogy egy jól elkészített ételhez éppen olyan fontos a minőségi alapanyagok kiválasztása, mint a jól bevált recept.

(Fotó: Pick)
Napjainkban a vásárlók egyre tudatosabbak az élelmiszerek, azon belül pedig a friss hús kiválasztásánál is. Nem csoda, hogy szeretnének teljesen tisztában lenni az asztalukra kerülő hús eredetével, minőségével, de nem könnyű eligazodni a húspultok által kínált széles választékban. Többek között ezért is növekszik az előre csomagolt, márkázott friss húsok népszerűsége, hiszen a csomagoláson feltüntetett információk nagyban segíthetik a tudatos választást.
Amikor PICK Friss hús logóval ellátott terméket vásárolunk, biztosak lehetünk benne, hogy minőségi alapanyag kerül a kosarunkba, hiszen ezek a termékek olyan termékelőnyökkel rendelkeznek, melyek egyedülállók a piacon. E magas hozzáadott értékkel rendelkező húsok származása ugyanis nyomon követhető: magyar gazdaságból érkeznek, illetve a farmtól az asztalig a teljes folyamatot átlátja és felel érte a gyártó. Fogyasztóként így biztosak lehetünk abban a minőségi garanciában, ami három pillérre épül: tanúsítottan 100%-ban GMO-mentes termelésből, antibiotikum-mentes takarmánnyal hizlalt sertésektől származik a hús, a megfelelő tartási körülményeket pedig a magas állatjóléti tanúsítvány bizonyítja. Ez a zárt és szigorúan nyomon követett rendszer garantálja, hogy bár a fogyasztók ránézésre nem feltétlenül ismerik fel a különbséget hús és hús között, a PICK friss húsokat választva biztosak lehetnek abban, hogy ízletes hús kerül a tányérjukra, amely minden készülő fogás lelke.
Az ünnepek lehetőséget adnak arra, hogy a hétköznapoktól elszakadva, meghitt pillanatokat élhessünk át családunkkal, barátainkkal, szeretteinkkel. A PICK Friss hús termékei olyan tradicionális magyar ételeknek az alapanyagai, mint a vasárnapi rántott hús vagy épp a karácsonyi töltött káposzta. Hiszünk abban, hogy a jó alapanyagok kiválasztása épp olyan fontos, mint a jól bevált recept. – Géger Gyopár – Brand Manager
A kampányt támogató reklámfilmben is ennek lehetünk szemtanúi: bár egy ízléses teríték, a megfelelő időzítés és a jó társaság ugyanúgy fontos eleme egy feledhetetlen ebédnek vagy vacsorának, végső soron az alapanyag teszi kivételessé a fogásokat. A siker kulcsa tehát ott van a legelejétől, a sütés vagy főzés már a hús kiválasztásánál elkezdődik.
Mindig öröm azt látni, amikor hosszú évek tudatos és konzekvens építkezésével egy márka folyamatosan és dinamikusan épül. A PICK Friss hús ennek remek példája, hiszen a márka csupán néhány év alatt képes volt eljutni oda, hogy önálló TV filmmel és integrált kampánnyal tudjuk maximalizálni a fogyasztók elérését. – Ujfaludi Flóra Barbara – Média és Digitális Marketing Specialista
A PICK Friss hús kampányát integrált TV, online és közterületi hirdetések támogatják egészen karácsonyig annak érdekében, hogy a kampány széles célcsoportnak tudja hatékonyan átadni a kampány üzenetét.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >