A PICK szakértelme teremt valódi különbséget hús és hús között
A szakértelem hús és hús között különbséget teremt. Ezzel az üzenettel indult novemberben a PICK Friss hús kampánya, mely fontos mérföldkő a termékcsalád márkaépítésében. A kampány fő célja, hogy széles körben megismertessék a fogyasztókkal a magas hozzáadott értékkel rendelkező PICK Friss húsok egyedülálló, zárt integrációnak köszönhető termékelőnyeit, hiszen mindannyian tudjuk, hogy egy jól elkészített ételhez éppen olyan fontos a minőségi alapanyagok kiválasztása, mint a jól bevált recept.

(Fotó: Pick)
Napjainkban a vásárlók egyre tudatosabbak az élelmiszerek, azon belül pedig a friss hús kiválasztásánál is. Nem csoda, hogy szeretnének teljesen tisztában lenni az asztalukra kerülő hús eredetével, minőségével, de nem könnyű eligazodni a húspultok által kínált széles választékban. Többek között ezért is növekszik az előre csomagolt, márkázott friss húsok népszerűsége, hiszen a csomagoláson feltüntetett információk nagyban segíthetik a tudatos választást.
Amikor PICK Friss hús logóval ellátott terméket vásárolunk, biztosak lehetünk benne, hogy minőségi alapanyag kerül a kosarunkba, hiszen ezek a termékek olyan termékelőnyökkel rendelkeznek, melyek egyedülállók a piacon. E magas hozzáadott értékkel rendelkező húsok származása ugyanis nyomon követhető: magyar gazdaságból érkeznek, illetve a farmtól az asztalig a teljes folyamatot átlátja és felel érte a gyártó. Fogyasztóként így biztosak lehetünk abban a minőségi garanciában, ami három pillérre épül: tanúsítottan 100%-ban GMO-mentes termelésből, antibiotikum-mentes takarmánnyal hizlalt sertésektől származik a hús, a megfelelő tartási körülményeket pedig a magas állatjóléti tanúsítvány bizonyítja. Ez a zárt és szigorúan nyomon követett rendszer garantálja, hogy bár a fogyasztók ránézésre nem feltétlenül ismerik fel a különbséget hús és hús között, a PICK friss húsokat választva biztosak lehetnek abban, hogy ízletes hús kerül a tányérjukra, amely minden készülő fogás lelke.
Az ünnepek lehetőséget adnak arra, hogy a hétköznapoktól elszakadva, meghitt pillanatokat élhessünk át családunkkal, barátainkkal, szeretteinkkel. A PICK Friss hús termékei olyan tradicionális magyar ételeknek az alapanyagai, mint a vasárnapi rántott hús vagy épp a karácsonyi töltött káposzta. Hiszünk abban, hogy a jó alapanyagok kiválasztása épp olyan fontos, mint a jól bevált recept. – Géger Gyopár – Brand Manager
A kampányt támogató reklámfilmben is ennek lehetünk szemtanúi: bár egy ízléses teríték, a megfelelő időzítés és a jó társaság ugyanúgy fontos eleme egy feledhetetlen ebédnek vagy vacsorának, végső soron az alapanyag teszi kivételessé a fogásokat. A siker kulcsa tehát ott van a legelejétől, a sütés vagy főzés már a hús kiválasztásánál elkezdődik.
Mindig öröm azt látni, amikor hosszú évek tudatos és konzekvens építkezésével egy márka folyamatosan és dinamikusan épül. A PICK Friss hús ennek remek példája, hiszen a márka csupán néhány év alatt képes volt eljutni oda, hogy önálló TV filmmel és integrált kampánnyal tudjuk maximalizálni a fogyasztók elérését. – Ujfaludi Flóra Barbara – Média és Digitális Marketing Specialista
A PICK Friss hús kampányát integrált TV, online és közterületi hirdetések támogatják egészen karácsonyig annak érdekében, hogy a kampány széles célcsoportnak tudja hatékonyan átadni a kampány üzenetét.
Kapcsolódó cikkeink
Húsvétra a hagyományos sonkát keresik a legtöbben
Húsvétra a hagyományos, lassú pácolású sonkát keresik a legtöbben, de…
Tovább olvasom >Szalámifronton támad a PICK: edukál és szórakoztat a Z-generációnak szóló kampány
Több mint másfél évszázada a magyar asztalok elmaradhatatlan szereplője a…
Tovább olvasom >A PICK Bordó körtúrák három új útvonallal bővülnek
A magyarok majdnem fele rendszeresen, legalább 1-2 alkalommal végez testmozgást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >